پوشاک و لباس عمده از کجا بخرم؟

از کجا پوشاک عمده بخرم
زمان مطالعه: 6 دقیقه

یکی از اصلی‌ترین نیاز‌های انسان، لباس و پوشاک است. به همین دلیل صنعت پوشاک، به‌عنوان یک صنعت پررونق و پرسود شناخته می‌شود و افراد زیادی برای شروع کار و سرمایه‌گذاری، وارد این حوزه می‌شوند. برای ورود به این حوزه نکات زیادی هست که باید بدانیم تا موفق شویم. برای مثال باید بدانیم که از کجا لباس عمده ارزان بخریم؟ زیرا خرید ارزان به افزایش سود کمک می‌کند.

اگر شما هم قصد دارید وارد حوزه فروش لباس شوید و سوالاتی مانند از کجا پوشاک عمده بخرم؟ ذهنتان را مشغول کرده‌ است، مطالعه این مقاله از سایت ویترین نت را از دست ندهید.

 

حتما ببینید: مراحل تولید مانتو

معرفی بهترین مراکز خرید لباس عمده

هنگام شروع کار در حوزه پوشاک، احتمالا ابتدا از خود می‌پرسید که لباس عمده از کجا بخرم؟ در ایران معمولا فروشنده‌ها برای خرید عمده به تهران سفر می‌کنند؛ زیرا در بازار بزرگ تهران انواع و اقسام پوشاک در مدل‌های مختلف موجود است. همچنین پاساژ‌ها و مراکز خرید متعددی در تهران وجود دارد که به‌صورت اختصاصی فقط به فروش عمده پوشاک مشغول هستند. در ادامه برخی از این مراکز خرید را به صورت کامل معرفی می‌کنیم.

حتما ببینید: عمده فروشی لباس مردانه 

بازار بزرگ تهران

بازار‌بزرگ تهران یا بازار 15 خرداد، در منطقه 12 تهران و در مرکز شهر واقع شده‌ است. این بازار سرپوشیده و بسیار معروف است که یکی از قدیمی‌ترین بازارهای ایران نیز محسوب می‌شود. در آن انواع و اقسام کالا‌ها با قیمت مناسب به صورت عمده و تکی به‌فروش می‌رسد؛ برای مثال بخشی از بازار مرکز پخش مانتو، شلوار و شومیز به‌صورت عمده است. علاوه بر بازار سرپوشیده، در خیابان اصلی نیز مغازه‌ها و پاساژهای متعددی هستند که قیمت مناسب و فروش عمده دارند.

از نظر موقعیت مکانی بازار 15 خرداد از خیابان مولوی در جنوب شروع می‌شود و تا میدان 15 خرداد ادامه دارد. اگر قصد دارید برای خرید به بازار بزرگ تهران بروید، بهتر است که در ساعات اولیه روز بروید؛ زیرا برای تجربه یک خرید خوب، شما به زمان زیادی نیاز دارید و نمی‌توانید در دو یا سه ساعت خرید خوبی داشته‌ باشید. همچنین بهتر است کفش مناسب و لباس راحت بپوشید؛ زیرا گشت‌زدن در این بازار به پیاده‌‌روی طولانی نیاز دارد.

حتما ببینید: عمده فروشی لباس استانبول کجاست؟

خیابان هفت تیر

میدان هفت تیر یکی از میدان‌های مهم شهر تهران در محدوده‌ منطقه ۷ است. خیابان‌های اطراف میدان، چند سالی هست که به‌عنوان مرکز اصلی پخش مانتو شناخته می‌شود. در این راسته انواع مدل‌های مانتو، پالتو یا روسری با قیمت‌های مناسب موجود است و برای کسانی که قصد خرید به‌صورت عمده یا تکی دارند، یکی از اولین انتخاب‌ها است.

سرای ملی

اگر سوال اصلی شما این است که از کجا پوشاک عمده ارزان بخرم؟ جواب ما به شما، سرای ملی است. سرای ملی در خیابان پانزده خرداد قرار دارد و مرکز عمده فروشی پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه با قیمت کاملا مناسب و ارزان است. این مجموعه یکی از شناخته‌شده‌ترین مراکز عمده‌فروشی است و بسیاری از تولیدی‌های پوشاک در آن حضور دارند. در هر طبقه از این مرکز خرید می‌توانید انواع لباس زنانه، مردانه و بچگانه را متناسب با آب و هوای هر فصل تهیه کنید.

پاساژ پارسیان

اگر می‌خواهید لباس زنانه بفروشید، حتما این سوال برایتان پیش آمده‌ است که لباس زنانه عمده از کجا بخرم؟ پاسخ ما به این سوال قطعا پاساژ پارسیان است. پاساژ پارسیان در بازار بزرگ تهران قرار گرفته‌ است و به فروش عمده و تکی لباس زنانه اختصاص دارد. هر طبقه‌ این مجموعه یکی از انواع پوشاک را می‌فروشد؛ برای مثال در طبقات منفی یک، دو و سه فقط شلوار به‌فروش می‌رسد. در این پاساژ پوشاکی که تولید داخل هستند، فروخته می‌شوند؛ به همین دلیل می‌توانید در این مجموعه کالاهایی با قیمت مناسب خریداری کنید.

لباس زنانه عمده از کجا بخرم

حتما ببینید: کیف عمده از کجا بخرم ؟

بازار جعفری

بازار جعفری که در بازار پانزده خرداد و در مجاورت مسجد امام خمینی واقع شده‌ است، بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین بازار فروش شال و روسری به‌صورت عمده است. اگر قصد دارید در زمینه فروش شال و روسری فعالیت کنید، می‌توانید با مراجعه به بازار جعفری با قیمت مناسب خرید خوبی داشته‌ باشید.

پاساژ فردوسی

اگر دوست دارید در زمینه پوشاک آقایان فعالیت کنید و از خود می‌پرسید که لباس عمده مردانه از کجا بخرم؟ پاسخ شما پاساژ فردوسی است. پاساژ فردوسی که در نزدیکی چهارراه استانبول و خیابان جمهوری قرار دارد، بورس پوشاک آقایان است. در این مرکز خرید به‌صورت تخصصی انواع پوشاک آقایان به‌صورت تک و عمده به فروش می‌رسد.

پاساژ کویتی‌ها

یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید در تهران پاساژ کویتی‌هاست. این پاساژ در جنوب غربی بازار بزرگ و در خیابان جمهوری و چهارراه استانبول قرار دارد. بیشتر از نیمی از مغازه‌های این پاساژ پوشاک زنانه، لباس مجلسی، پیراهن‌های مردانه، پوشاک بچه‌گانه و اکسسوری‌هایی مثل کمربند را به‌صورت عمده می‌فروشند.

حتما ببینید: خرید پوشاک ورزشی 

خیابان جمهوری و خیابان فلسطین جنوبی

اگر می‌خواهید لباس مجلسی زنانه بفروشید، ابتدا باید بدانید که خرید لباس زنانه مجلسی به سرمایه، تجربه و دقت بیشتری نیاز دارد. همچنین برای خرید عمده لباس مجلسی باید نسبت به جنس پارچه‌ها و مدل‌های به‌روز آگاه باشید. پس از در نظر گرفتن این نکات، حالا می‌توانید برای خرید عمده اقدام کنید‌. بهترین مکان پخش عمده لباس مجلسی و لباس عروس خیابان جمهوری و خیابان فلسطین جنوبی است. در این دو خیابان لباس‌های مجلسی با‌کیفیت و با جدیدترین مدل‌ها به فروش می‌رسد.

شهرهای‌ مرزی

یکی دیگر از مراکز خرید لباس عمده شهرهای مرزی مثل بانه یا جلفاست. شهر بانه در استان کردستان قرار دارد، در این شهر می‌توانید انواع پوشاک خارجی که معمولاً تولید چین یا ترکیه هستند را بخرید. همچنین شهر جلفا که در آذربایجان شرقی قرار دارد نیز مکان خوبی برای خرید عمده لباس است. این شهر با دو کشور ارمنستان و ترکیه مرز مشترک دارد و به‌همین‌دلیل پوشاک ترک در آن با قیمت مناسب به‌فروش می‌رسد. پس به جای اینکه هنوز با خود بگویید لباس ترک عمده از کجا بخرم؟ هر چه سریع‌تر برای سفر آماده شوید.

ویترین نت

اگر وقت کافی ندارید و نمی‌توانید به تهران یا شهرهای مرزی سفر کنید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به سایت ویترین نت است‌. در واقع نیاز نیست با سردرگمی از خود بپرسید که چگونه و از کجا لباس عمده بخرم؟ زیرا می‌توانید به راحتی با مراجعه به سایت ویترین نت و با صرف کمترین وقت و انرژی پوشاک مورد‌نظر خود را به‌صورت عمده و با قیمت مناسب خریداری کنید. ویترین نت مرجعی است اینترنتی که شما می‌توانید با تولیدکنندگان و فروشندگان مختلف مستقیما و بدون واسطه ارتباط بگیرید و خرید عمده انجام دهید.

معرفی بهترین روش های خرید پوشاک عمده

برای خرید لباس عمده روش‌های زیادی وجود دارد و خرید از عمده‌فروشان تنها یکی از روش‌های آن است. به همین دلیل در ادامه مقاله با سایر روش‌های خرید پوشاک عمده آشنا می‌شویم.

خرید از واردکننده‌ها

اگر می‌خواهید در فروشگاه خود پوشا‌ک وارداتی بفروشید، می‌توانید از واردکننده‌ها یا واسطه‌های آن‌ها خرید کنید. واردکنندگان معمولا شرکت‌هایی دارند که شما می‌توانید برای برقراری ارتباط با آن‌ها و ثبت سفارش از طریق آن اقدام کنید. اجناس خارجی معمولا از کشورهایی مثل چین، ترکیه و… وارد می‌شوند و هرکدام ویژگی‌های متفاوتی دارند. برای مثال لباس‌های ترک معمولا کیفیت بهتر و قیمت بیشتری‌ دارند.

خرید از تولید‌کننده داخلی

در صورتی که می‌خواهید پوشاک تولید داخل را برای فروشگاه خود خریداری کنید، می‌توانید به صورت مستقیم از تولیدکنندگان یا از عمده‌فروشان خرید کنید. مراکز فروش عمده لباس را در قسمت قبل به صورت مفصل توضیح دادیم. برای خرید از عمده‌فروشان یا تولید‌کنندگان بهتر است ابتدا به‌صورت حضوری مراجعه ‌کنید تا جنس و کیفیت لباس‌ها را خودتان بررسی کنید؛ ولی برای سفارش‌های بعدی می‌توانید تلفنی یا اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید.

خرید از ترکیه

اگر می‌خواهید در فروشگاه خود اجناس ترک بفروشید؛ ولی نمی‌خواهید از وارد‌کننده‌ها یا عمده‌فروش‌ها خرید کنید، می‌توانید به کشور ترکیه سفر کنید و از مراکز عمده فروشی در این کشور خرید خود را انجام دهید؛ ولی در این روش باید هزینه‌های گمرک، حمل‌و‌نقل و… را نیز در نظر بگیرید. مراکز عمده فروشی لباس در ترکیه عبارت‌اند از:

  • مراکز خرید عثمان‌بی واقع در منطقه شیشلی
  • بازار ماحموت پاشا واقع در فاتیح
  • بازار زیتون بورنو واقع در منطقه زیتون بورنو
  • مراکز خرید خیابان بغداد در بخش آسیایی
  • بازار مرتر واقع در گون گورن

از کجا پوشاک عمده ارزان بخرم

خرید اینترنتی از ویترین نت

ویترین نت یک بازار عمده فروشی اینترنتی است که عمده فروشی لباس آنلاین نیز دارد، این سامانه کمک می‌کند بدون واسطه بین تولید‌کننده و خریدار، خرید‌ و‌ فروش انجام شود. شما باید به‌عنوان خریدار لباس عمده در سایت ویترین نت بین محصولات موجود جست‌و‌جو و کالای مورد‌نظر خود را انتخاب کنید‌. حتی می‌توانید قبل از خرید نهایی به‌صورت مستقیم با عمده‌فروش صحبت کنید. سپس می‌توانید از طریق روش خرید امن ویترین نت و ثبت درخواست خرید یا به‌صورت مستقیم از فروشنده خرید خود را نهایی کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم به سوالات شما راجع به اینکه لباس عمده از کجا بخرم؟ یا مهم‌تر از آن اینکه لباس عمده ارزان از کجا بخرم؟ پاسخ دهیم. برای خرید لباس عمده می‌توانید به بازار بزرگ تهران مراجعه کنید، در این بازار عمده‌فروش‌های زیادی هستند و اطراف بازار نیز مراکز خرید متعددی وجود دارد. همچنین شما می‌توانید به برخی شهرهای مرزی مثل بانه یا جلفا بروید. درنهایت نیز می‌توانید از طریق سایت ویترین نت خرید خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *