بهترین آسیاب برقی موجود در بازار کدام است؟

بهترین برند آسیاب برقی
زمان مطالعه: 6 دقیقه

آسیاب برقی یا همان خردکن برقی، دستگاهی برای خرد و آسیاب‌کردن مواد جامد از جمله دارچین، قهوه، آرد برنج، زنجبیل و… به تیکه‌ها و قطعات کوچک‌تر است. مهم‌ترین قسمت آسیاب، خردکن‌های برقی آن است که وظیفه چرخاندن تیغه برای پودر کردن یا خردکردن مواد را بر عهده دارد. بیشتر شرکت‌های سازنده آسیاب برقی در کنار این محصول، مخلوط‌کن نیز قرار می‌دهند که سبب دوکاره بودن آن می‌شود.

امروزه آسیاب‌های برقی به دلیل کاربردی بودن مورد توجه عموم مردم قرار گرفته‌اند و می‌توانند تا حد نسبتاً زیادی، نیازهای مربوط به آشپزخانه را تأمین کنند. این دستگاه مانند سایر وسایل برقی دیگر، در مدل‌ها و برندهای مختلف تولید و به بازار عرضه شده است. در این مقاله قصد داریم به بررسی 5 مدل از بهترین آسیاب‌ برقی موجود در بازار بپردازیم. با ما همراه شوید.

 ویژگی‌ هایی که در انتخاب آسیاب برقی موثرند

 برای خرید بهترین نوع آسیاب برقی ، بهتر است از فروشگاه‌های معتبر اقدام به خرید کنید تا بتوانید یک آسیاب مناسب را که تمام قابلیت‌های موردنظر را دارد، به راحتی تهیه کنید. در هنگام انتخاب و خرید، باید به نکات مهمی چون برند، قدرت و توان، سرعت خردکن و ایمنی آن توجه کنید. در ادامه ویژگی‌های گفته شده را به صورت مختصر توضیح خواهیم داد.

 برند آسیاب برقی

 برندهای مختلفی از آسیاب‌های برقی با قابلیت‌های متفاوت به بازار عرضه شده‌اند. در هنگام خرید این محصول بهتر است به سراغ برندهایی باشید که دارای ضمانت و گارانتی هستند و از اعتبار خوبی برخوردار باشند. در هنگام خرید آسیاب برقی، به جنس تیغه و بدنه دستگاه نیز توجه کنید؛ زیرا اگر تیغه دستگاه کند باشد، علاوه بر اینکه مواد غذایی را به خوبی آسیاب نمی‌کند، باعث پایین آمدن سرعت عمل شما نیز می‌شود. آسیاب‌هایی که دارای تیغه تیز و مقاوم هستند، به راحتی سفت‌ترین مواد غذایی را نیز خرد و آسیاب می‌کنند.

بهترین آسیاب برقی خانگی

 قدرت و توان آسیاب برقی

 از دیگر نکاتی که در هنگام انتخاب بهترین آسیاب برقی باید به آن توجه کرد، قدرت و توان آسیب برقی است. اگر توان دستگاه‌های برقی بالا باشد، نشان‌دهنده این است که آن دستگاه، قدرت بیشتری دارد. توان و قدرت در دستگاه آسیاب‌ برقی برای خردکردن مواد غذایی، اهمیت زیادی دارد. خردکن‌های خانگی معمولاً توانی حدود ۱۵۰ تا ۳۰۰ وات دارند؛ اما آسیاب صنعتی به قدرت بالاتری نیاز دارند و از توانی بیشتر از ۵۰۰ وات برخوردار هستند.

 سرعت خرد کن

 برخی از افراد در هنگام خرید آسیاب‌های برقی بیشتر به دنبال دستگاه‌هایی می‌گردند که از سرعت بالایی برخوردار هستند، اما باید به این نکته توجه باشید که سرعت بالا می‌تواند سبب گرم‌شدن موتور شود که این امر ممکن است روی طعم ادویه تاثیر منفی داشته باشد. در هنگام استفاده از آسیاب برقی بهتر است هر ۳۰ ثانیه یک بار مکث کرده و به دستگاه، یک استراحت کوچک دهید.

 ایمنی آسیاب برقی

 امروزه قابلیت جدیدی به انواع دستگاه‌های برقی آشپزخانه از جمله آسیاب برقی اضافه شده است که باعث ایمنی بیشتر آن‌ها می‌شود. آسیاب‌ برقی‌هایی که دارای قابلیت ایمنی هستند، این امکان را به وجود می‌آورند که تا زمانی که قطعات دستگاه به خوبی جای‌گذاری نشده باشند، شروع به کار نمی‌کنند. این قابلیت جدید، باعث افزایش رضایت مصرف‌کنندگان شده است؛ چرا که می‌تواند از بروز هر نوع آسیب احتمالی جلوگیری کند.

 شست و شوی راحت

 از دیگر مواردی که در هنگام خرید آسیاب برقی باید به آن توجه کرد، شست و شوی راحت دستگاه است. قطعاً شست‌وشو و تمیزکردن قطعات دستگاه آسیاب، اهمیت بسیار زیادی دارد. برای این کار باید قطعات آسیاب برقی، قابلیت جداشدن داشته باشند تا بتوان به راحتی آن‌ها را تمیز کرد.

 معرفی بهترین آسیاب برقی موجود در بازار

 آسیاب برقی، یک وسیله کاربردی است که به وسیله آن می‌توانید انواع ادویه‌ها، دانه‌ها، گیاهان و غلات را با سرعت بالایی پودر و آسیاب کنید. هر چه پودر این مواد تازه‌تر باشد، طعم و عطر غذای شما، دلچسب‌تر است. اگر در فکر خرید یک آسیاب برقی مناسب هستید؛ اما هنوز مدل موردنظر خود را پیدا نکرده‌اید، نگران نباشید؛ چرا که در ادامه شما را برخی از بهترین آسیاب‌ برقی‌های موجود در بازار آشنا می‌کنیم.

 آسیاب برقی بوش TSM6A011W

 اگر می‌خواهید یک آسیاب برقی همه فن حریف داشته باشید، آسیاب برقی برند بوش، یک انتخاب مناسب برای شما است. این دستگاه بهترین آسیاب برقی خارجی موجود در بازار است که با طراحی کوچک و منحصربه‌فردی که دار، برای مصارف روزانه، بسیار مناسب و کاربردی است. آسیاب برقی بوش TSM6A011W، آسیابی تک کاره است که بدنه‌ای قدرتمند و تیغه‌های مقاومی دارد و در مدت زمان کوتاهی، انواع ادویه‌ها و دانه‌ها را به صورت کامل پودر می‌کند.

برای استفاده از این دستگاه، مقدار مناسبی از ماده مورد نیاز خود را درون آسیاب ریخته و درپوش آن را قفل کنید. سپس دکمه دستگاه را به سمت پایین فشار دهید تا دستگاه شروع به کار کند. آسیاب برقی بوش، پیچیدگی خاصی ندارد و تنها دارای یک رابط کاربری ساده است. یکی از مزیت‌های مهم این دستگاه این است که دارای سوئیچ ایمنی است؛ یعنی اگر در آن باز باشد، کار نمی‌کند.

 آسیاب برقی بوش TSM6A011W

 آسیاب برقی فلر EG151

 این آسیاب، بهترین آسیاب برقی خانگی است که می‌تواند به راحتی تمامی نیازهای شما را برای آسیاب‌کردن مواد غذایی مختلف، برآورده سازد. درپوش و مخزن این آسیاب، روی موتور قرار می‌گیرند و قابلیت جداشدن دارند. برای استفاده از آسیاب برقی فلر بهتر است هر ۳۰ ثانیه، اندکی مکث کنید تا موتور بتواند کمی استراحت کند. برای تمیزکردن و نظافت این آسیاب، می‌توانید از یک دستمال مرطوب تمیز استفاده کنید. در آسیاب برقی فلر EG151، روی درپوش یک دکمه فشاری وجود دارد که به کمک آن می‌توانید دستگاه را راه‌اندازی کنید. طول سیم این دستگاه یک متر است که باعث می‌شود موقع کارکردن با آن، راحت‌تر باشید.

 آسیاب برقی پارس خزر ML-320P

 اگر قصد خرید بهترین برند آسیاب برقی موجود در بازار از بین برندهای ایرانی دارید، ما به شما آسیاب برقی پارس خزر ML-320P را پیشنهاد می‌کنیم. این دستگاه علاوه بر قیمت مناسب و مقرون به‌ صرفه‌ای که دارد، دارای کیفیتی بالا و بدنه‌ای مقاوم است؛ از این رو ارزش خرید آن بالا است. آسیاب برقی پارس خزر ML-320P، سیستم قفل ایمنی دارد و تا درپوش آن به طور کامل روی بدنه دستگاه چفت نشود، کار نمی‌کند.

به وسیله این آسیاب می‌توانید انواع ادویه‌ها، خشکبار، مغزها، دانه‌ها و سبزی‌های خشک را در کسری از ثانیه پودر و آسیاب کنید. برای استفاده از این دستگاه، باید درپوش آن را رو به پایین فشار دهید تا تیغه‌ها شروع به حرکت کنند. عایق‌بندی این آسیاب، سبب افزایش ایمنی و بالا بردن کیفیت بدنه آن شده است.

 آسیاب برقی مولینکس AR110O10

 آسیاب برقی مولینکس AR110O10، ظاهری کلاسیک دارد که ممکن است برای برخی از افراد جذاب باشد. این آسیاب برندی فرانسوی است و می‌توان آن را نیز بهترین مارک آسیاب برقی خارجی در بازار دانست. تیغه بسیار تیز و کیفیت بالای بدنه این دستگاه، سبب می‌شوند تا بتوانید به راحتی با آن کار کنید. آسیاب مولینکس، درپوش پلاستیکی شفافی دارد که می‌توانید از طریق آن، وضعیت مواد آسیاب شده را مشاهده کنید.

در این دستگاه نیز یک قفل ایمنی به کار برده شده است و تا زمانی که درپوش آن به صورت کامل چفت نشود، دستگاه شروع به کار نمی‌کند. کار کردن با این دستگاه، بسیار ساده و آسان است و از عملکرد فشاری بهره می‌برد، فقط باید درپوش آن را به سمت پایین فشار دهید تا آسیاب شروع به کار کند. طول کابل این دستگاه، ۹۰ سانتی‌متر است.

 آسیاب برقی تفال GT110838

 تفال، یکی از بهترین برند آسیاب‌ برقی‌های موجود در بازار است که علاوه بر آسیاب، لوازم‌خانگی‌های مختلفی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. به افرادی که به آسیاب‌ برقی‌هایی با گنجایش بالا نیاز دارند، این مارک توصیه می‌شود. کار کردن با آسیاب برقی تفال، بسیار ساده است و نیاز به انجام کار خاصی ندارد. این دستگاه به شکل تک سرعته، طراحی و تولید شده است.

برای استفاده از این آسیاب، کافیست مقداری از دانه یا گیاه مورد نظر خود را در دستگاه ریخته و درپوش آن را قفل کنید. با فشار درپوش دستگاه، به سمت پایین، تیغه‌هایی آسیاب شروع به چرخیدن می‌کنند. آسیاب برقی تفال نیز دارای قفل ایمنی است و تا زمانی که دستگاه قفل نشود، کار نمی‌کند.

بهترین آسیاب برقی خارجی

جمع‌بندی

 افرادی که آشپزی را به صورت حرفه‌ای و جدی دنبال می‌کنند، همیشه ترجیحشان بر این است که از باکیفیت‌ترین و تازه‌ترین مواد اولیه موجود، برای تهیه غذاهای خود استفاده کنند. برای چنین افرادی، خردکن برقی یکی از ضروری‌ترین و پرکاربردترین وسایل برقی آشپزخانه محسوب می‌شود. با استفاده از آسیاب برقی می‌توان به راحتی انواع ادویه‌جات، قهوه، دانه‌های خشکبار و… را پودر و خرد کرد.

از آن جایی که تعداد برندهای این محصول در بازار زیاد است، با اندکی تحقیق و پرس‌وجو می‌توانید بهترین مارک آسیاب برقی را انتخاب و خریداری کنید. نمونه دیگری از آسیاب‌ برقی‌ها، مانند آسیاب صنعتی، توسط تولیدکنندگان و تامین کنندگان مختلف تولید و به بازار عرضه شده است. قیمت آسیاب صنعتی عطاری، به عوامل مختلفی چون جنس، ظرفیت و برند و… بستگی دارد.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *