بهترین مارک دستگاه تزریق پلاستیک چیست؟

بهترین مارک دستگاه تزریق پلاستیک کدام است؟
زمان مطالعه: 5 دقیقه

بهترین مارک دستگاه تزریق پلاستیک با قیمت‌گذاری منصفانه بر محصولات خود و استفاده از متریال مرغوب در تولید آن‌ها، درصد قابل‌توجهی از رضایت خریداران را به خود جلب می‌کند. زیرا تولیدات این مارک دوام و ماندگاری بالایی دارد و مشتری باتوجه‌به قابلیت‌هایی که از دستگاه مربوطه می‌بینید، اطمینان حاصل می‌کند که آن دستگاه از ارزش خرید بالایی برخوردار است؛ بنابراین اگر شما هم به دنبال بهترین مارک دستگاه تزریق پلاستیک ایرانی و خارجی هستید، تا پایان این مقاله از مجله ویترین‌نت همراه ما باشید و اطلاعات مفیدی در این باره به دست آورید.

معرفی 10 تا از بهترین مارک‌های دستگاه تزریق پلاستیک

در ادامه این مطلب قصد داریم شما عزیزان را با ۱۰ برند معروف که تولیداتشان با معیارهای راهنمای خرید دستگاه تزریق پلاستیک مطابقت دارد؛ آشنا کنیم. پس اگر قصد خرید این دستگاه را دارید، از ۱۰ مارک پرفروش و محبوبِ موجود در بازارهای داخلی و خارجی غافل نشوید!

شرکت سومیتومو Sumitomo

اغلب مشتریانی که برای خرید دستگاه تزریق پلاستیک، به دنبال بهترین مارک چینی می‌گردند؛ برند Sumitomo همواره در صدر جدول انتخاب‌هایشان قرار دارد. زیرا این کمپانی طیف گسترده‌ای از ماشین‌آلات تزریق پلاستیک را با سرمایه‌گذاری مشترک شرکت Demag طراحی و تولید می‌کند. جدیدترین دستگاهی که توسط سومیتومو به بازار عرضه شده است، نیروی فشاری بالغ بر ۱۵۰۰ کیلونیوتن دارد و سرعت خط تولید را به میزان قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. همچنین در ساخت محصولات این برند از فناوری پیشرفته، دقت بالا و مهارت متخصصان نخبه بهره‌گیری شده است؛ ازاین‌رو سومیتومو به‌عنوان بهترین برند دستگاه تزریق پلاستیک چینی در سراسر دنیا شناخته می‌شود.

شرکت البرز ماشین جی

یکی دیگر از انواع بهترین مارک دستگاه تزریق پلاستیک که شرکت آن به همت متخصصان داخلی بنیان‌گذاری شده است، البرز ماشین جی نام دارد. آغاز فعالیت این شرکت به سال ۱۳۷۰ بازمی‌گردد و به دلیل اینکه محصولات آن پاسخگوی تمام نیازهای تولیدکنندگان پلیمری در کشور بود، فروش بالایی را در بازارهای داخلی و خارجی برای خود رقم زد. از سوی دیگر، با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای که دارد، امکان خرید را برای بسیاری از تولیدکنندگان نوپا فراهم کرده است؛ بنابراین اگر در جستجوی یک مارک محبوب و معتبر ایرانی برای خرید بهترین دستگاه تزریق پلاستیک هستید، البرز ماشین جی می‌تواند انتخاب هوشمندانه و مناسبی برای شما باشد.

بهترین مارک دستگاه تزریق پلاستیک

شرکت دمارک Demark

ماشین‌آلات برند دمارک با فناوری پیشرفته‌ای که در حوزه تولید محصولات پلیمری دارند، عنوان بهترین دستگاه تزریق پلاستیک خارجی را از سوی خریداران دریافت کرده‌اند. دفتر رسمی این برند در استان ژجیانگ چین واقع شده است و با سرمایه خالص 115 میلیون دلار؛ یکی از قدرتمندترین کمپانی‌های فعال در این حوزه محسوب می‌شود. دستگاه ساخت درب بطری و پریفرم پت، از جمله پرفروش‌ترین محصولات این برند است که با سوددهی مطلوب برای دمارک و خریداران آن، محبوبیت بالایی در بازارهای صنعتی دارد.

شرکت شهاب یزد

دررابطه‌با یکی دیگر از انواع بهترین مارک دستگاه تزریق پلاستیک که مربوط به شرکت‌های داخلی است، باید بگوییم که برند شهاب یزد با نام تجاری بسکو؛ گام بزرگی را در جهت تأمین ماشین‌آلات تولید فراورده‌های پلیمری در کشور برداشته است. این کمپانی به‌عنوان یک نمونه از اصلی‌ترین تولیدکنندگان دستگاه‌های تزریق پلاستیک، با استراتژی قیمت‌گذاری رقابتی، علاوه بر جلب‌توجه خریداران، نیاز بسیاری از مشتریان باانگیزه را که به دلیل کمبود بودجه، قادر به خرید نمونه‌های خارجی نیستند؛ برطرف ساخته است. مسلماً با قیمت مناسب تولیدات این برند و درآمد ماهیانه دستگاه تزریق پلاستیک که پس از راه‌اندازی خط تولیدتان به دست خواهید آورد، در سریع‌ترین زمان ممکن هزینه‌ای که بابت خرید دستگاه صرف کرده‌اید؛ جبران می‌شود و می‌توانید به برداشت سود خالص برسید.

شرکت انجل Engel

مارک Engel که متعلق به یکی از سازندگان قدرتمند ماشین‌آلات تزریق پلاستیک است، هم‌اکنون ۹ شعبه فعال در کشورهای مختلف دارد و با تولید دستگاه‌های الکتریکی و هیدرولیکی (با نیروی بین ۲۸۰ الی ۵۵۰۰۰ کیلونیوتن)؛ بخش عظیمی از تجارت دستگاه‌های موردنیاز کارخانه‌های پلیمری را به خود اختصاص داده است. دستگاه‌های Engel از قابلیت‌های متعددی برخوردارند و به‌راحتی می‌توانند پاسخگوی طیف گسترده‌ای از نیازهای مشتریان باشند. دفتر مرکزی این برند در کشور اتریش واقع شده است و هرساله تعداد زیادی از تولیدات خود را به ایران و سایر کشورهای دنیا صادر می‌کند.

شرکت هاسکی husky

شرکت هاسکی به‌عنوان دارنده بهترین مارک دستگاه تزریق پلاستیک، هم‌اکنون دارای ۴۰ هزار دفتر فروش فعال در سراسر دنیا است. این کمپانی با ارائه طیف گسترده‌ای از سیستم‌های پیشرفته، هات رانرها، قالب‌های تزریقی، کنترلرها و… جایگاه ویژه‌ای را در این صنعت دارد و امروزه مشتریان بسیاری در ایران و سایر کشورها در پی خرید محصولات مارک husky هستند. پرفروش‌ترین ماشین‌آلات هاسکی مربوط به خط تولید بطری‌های نوشیدنی، محصولات پزشکی و پلاستیک‌های مصرفی روزانه است. در کنار این موارد، پشتیبانی پس از فروش و خدمات متنوعی که برای جلب رضایت مشتریان ارائه می‌دهند، سبب جلب‌اعتماد روزافزون خریداران شده است.

بهترین دستگاه تزریق پلاستیک خارجی

آداکارنو

آداکارنو سومین شرکت ایرانی است که در لیست بهترین تولیدکنندگان دستگاه‌های تزریق پلاستیک قرار دارد. این کمپانی فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده است و با ماشین‌آلات پیشرفته و کارآمدی که به بازار عرضه می‌کند؛ طرف‌داران پروپاقرص زیادی دارد. ضمناً قیمت محصولات آداکارنو در کنار متریال مرغوبی که برای ساخت دستگاه‌های خود استفاده می‌کند؛ بسیار منصفانه است و با حداقل بودجه لازم برای راه‌اندازی کارگاه تولید پلاستیک‌های تزریقی می‌توان دستگاه‌های این برند را خریداری کرد.

شرکت Borch Machinery

دستگاه‌های کمپانی Borch Machinery به دلیل فناوری پیشرفته و قابلیت‌های منطبق با تکنولوژی روز دنیا، از فروش بالایی در بازارهای داخلی و خارجی برخوردارند. امتیاز این مارک در انحصار یک شرکت چینی است و دفتر مرکزی آن در استان گوانگدونگ قرار دارد. کمپانی Borch در سال ۲۰۰۳ فعالیت خود را آغاز کرد و هم‌اکنون با بیش از ۱۵۰۰ کارمند فعال، به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده دستگاه‌های فرآورده‌های پلیمری شناخته می‌شود.

شرکت کوشا ماشین سپاهان

شرکت کوشا ماشین سپاهان به‌عنوان یکی دیگر از تولیدکنندگان مطرح دستگاه‌های تزریق پلاستیک، سهم قابل‌توجهی از فروش این ماشین‌آلات را در بازار‌های داخلی به خود اختصاص داده است. قطعات و دستگاه‌هایی که توسط این شرکت به بازار عرضه می‌شود، از کیفیت و قیمت مطلوبی برخوردارند و به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، قابل‌مقایسه با بسیاری از نمونه‌های خارجی هستند.

شرکت آربورگ ALLROUNDER

اولین ماشین تزریق پلاستیک در دهه پنجاه میلادی توسط شرکت آربورگ طراحی و تولید شد. این کمپانی با قدمت دیرینه خود، امروزه از فناوری پیشرفته‌ای در ساخت بهترین مارک دستگاه تزریق پلاستیک استفاده می‌کند. هم‌اکنون دارای ۳۳ دفتر فروش و پشتیبانی فعال در کشورهای مختلف است و یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های صنایع پلیمری در دنیا به شمار می‌رود. در سال‌های اخیر؛ دستگاه تزریق پلاستیک هیبریدی، به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین ماشین‌آلات این مارک، با قابلیت‌های منحصربه‌فردی که دارد، توجه بسیاری از تولیدکنندگان قطعات پلاستیکی را به خود جلب کرده است. همچنین قیمت محصولات آن هم در مقایسه باکیفیت و ویژگی‌های مثبتی که دارند، بسیار مناسب و معقول است‌.

بهترین برند دستگاه تزریق پلاستیک چینی

جمع‌بندی

در این مطلب به معرفی انواع بهترین مارک دستگاه تزریق پلاستیک پرداختیم و دانستیم که ۱۰ مارک مذکور به دلیل تولید محصولات باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه، حجم قابل‌توجهی از تقاضای بازار را به خود اختصاص داده‌اند؛ بنابراین اگر شما هم قصد دارید یک دستگاه تزریق پلاستیک کارآمد و بادوام خریداری کنید، می‌توانید نگاهی به محصولات این برندها بیندازید و باتوجه‌به بودجه‌ای که در اختیار دارید، دستگاهی متناسب با قدرت خرید و نیاز خود تهیه کنید. امیدواریم نهایت لذت را از مطالعه این مقاله برده باشید و برند مورد علاقه خود را برای خرید بهترین دستگاه بیابید. لطفاً اگر شما عزیزان هم مارک دیگری می‌شناسید که دستگاه‌های باکیفیتی دارد و در این مطلب از آن اسمی برده نشده، در بخش کامنت‌ها آن را به ما و سایر کاربران ویترین‌نت معرفی کنید. از اینکه تا پایان همراه ما بودید، متشکریم.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *