بهترین مراکز عمده فروشی لباس استانبول

عمده فروشی لباس در استانبول
زمان مطالعه: 6 دقیقه

مراکز عمده فروشی لباس استانبول از بازارهای پیشرو در جهان محسوب می‌شوند. جالب است بدانید که ترکیه در سال 2021 توانست عنوان چهارمین صادرکننده برتر پوشاک جهان را به دست آورد. اگر می‌خواهید پوشاک کسب‌وکار خود را از شهر استانبول ترکیه خریداری کنید، ما خبر خوبی برای شما داریم. در این مطلب، لیستی از بهترین مراکز عمده فروشی لباس استانبول را برای شما تهیه کرده‌ایم تا بتوانید مناسب‌ترین لباس‌ها را برای کسب‌وکار خود خریداری کنید.

معرفی بازار عمده فروشی لباس در استانبول

بهترین بازار عمده فروشی لباس در استانبول عبارت‎اند از:

  • بازار مرتر

در دهه 1990، بازار لاله‌لی بهترین مرکز عمده فروشی لباس استانبول و ترکیه محسوب می‌شد؛ ولی، در دهه بعدی، بازار مرتر توانست این عنوان را با ساخت فروشگاه‌های بیشتر و راه‌اندازی فروشگاه‌های برندهای بزرگ به دست آورد. جالب است بدانید که بیش از 4000 عمده‌فروش در این بازار در حال فعالیت هستند. اگر به دنبال بازاری با پوشاک زنانه، مردانه و کودکانه با کیفیت متوسط و تنوع بسیار هستید، حتما سری به این بازار بزنید.

در برخی اوقات، لباس‌ها ممکن است کمی گران باشند؛ ولی، لباس‌های ارزان‌تری با کیفیت کمی پایین‌تر نیز وجود دارند. اگر به دنبال پوشاکی با کیفیت شبیه به پوشاک زارا هستید، با دست خالی از بازار مرتر بیرون نخواهید رفت. به احتمال زیاد، به‌خوبی می‌دانید که پوشاک زارا کیفیت و طراحی خوبی دارند. اگر پول بیشتری با خود به ترکیه ببرید، می‌توانید لباس‌هایی با کیفیت بالاتری از این بازار خریداری کنید.

ما معتقد هستیم که هر فروشنده پوشاکی می‌تواند فروشگاهی مناسب برای کسب‌وکار خود در بازار مرتر پیدا کند؛ بنابراین، اگر می‌خواهید به استانبول سفر کنید، ما به شما توصیه می‌کنیم که حتما فروشگاه‌های این بازار را ببینید.

  • بازار گونگورن

یکی دیگر از بهترین مراکز عمده فروشی لباس در استانبول، بازار گونگورن در بخش اروپایی این شهر است. اگر به دنبال ارزانترین بازار لباس استانبول برای خرید لباس مردانه، زنانه و کودکانه هستید، حتما به این بازار سری بزنید. مهم نیست پول کمی برای خرید لباس عمده دارید یا معمولا لباس‌های ارزان‌قیمتی را در فروشگاه خود به فروش می‌رسانید، شما می‌توانید لباس‌های متنوعی را در این بازار پیدا کنید.

عمده فروشی لباس استانبول

  • بازار لاله‌لی

بازار لاله‌لی در نزدیکی منطقه سلطان‌ احمد و خط تراموا در شهر استانبول واقع شده است و به دلیل تنوع بالای لباس‌هایش مشهور است. بازار لاله‌لی که در اواسط دهه 1980 تأسیس شده است، در اوایل دهه 1990 به دلیل هجوم بازدیدکنندگان روسی پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی مشهور شد. این بازار دیگر بزرگترین بازار عمده فروشی لباس استانبول نیست؛ ولی، نقش مهمی را در صحنه عمده‌فروشی لباس این شهر ایفا می‌کند.

اگر به دنبال لباس‌های درجه یک به‌ویژه لباس‌های درجه یک زنانه هستید، حتما به این بازار سری بزنید. خوب است بدانید که لباس‌های این بازار گران‌تر از سایر بازارهای لیست ما هستند.

  • بازار عثمان‌بی

این بازار که در نزدیکی برخی از مکان‌های توریستی استانبول مانند میدان تقسیم قرار دارد، یکی دیگر از مراکز عمده فروشی لباس استانبول محسوب می‌شود. در این بازار، می‌توانید لباس‌های زنانه و مردانه متنوعی را پیدا کنید. اگر به دنبال فروشگاه‌های عمده‌فروشی لباس‌های رسمی مانند لباس‌های مجلسی و کت‌وشلوار یا فروشگاه‌های عمده فروشی مانتو در استانبول هستید، حتما به این بازار سری بزنید. شما همچنین می‌توانید کراوات‌های عمده یا هر نوع پوشاکی مرتبط با لباس‌های رسمی را در این بازار پیدا می‌کنید.

لباس‌های بازار عثمان‌بی از لباس‌های بازار لاله‌لی ارزان‌تر هستند؛ ولی، قیمت لباس‌های این بازار در مقایسه با دیگر بازارهای این لیست گران‌تر است؛ زیرا، لباس‌هایی با کیفیت بالاتر در فروشگاه‌های آن به فروش می‌رسد.

حتما ببینید: لباس عمده از کجا بخرم  ؟

معرفی بازار عمده فروشی لباس بچه گانه در استانبول

شما می‌توانید لباس‌هایی با کیفیت بالا و طرح‌های متمایز را در مراکز عمده فروشی لباس بچه گانه در استانبول پیدا کنید. این بازارها به دلیل کیفیت بالا پارچه‌هایشان مشهور هستند. بهترین بازارهای عمده‌فروشی لباس بچه‌گانه در شهر استانبول عبارت‌اند از:

  1. بازار عثمان‌بی: یکی از منحصربه‌فردترین بازارهای عمده‌فروشی لباس بچه‌گانه و زنانه این شهر، بازار عثمان‌بی محسوب می‌شود. شما می‌توانید محصولات زنانه دیگری مانند کیف زنانه نیز در این بازار پیدا کنید. اگر از خرید و تفریح در استانبول لذت می‌برید، حتما به این بازار پر از توریست سری بزنید.
  2. بازار فاتح: این بازار عمده‌فروشی لباس بچگانه با نام بازار چهارشنبه نیز شناخته می‌شود؛ زیرا، در روزهای چهارشنبه برگزار می‌شود. معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری استانبول مانند بازار بزرگ و مسجد فاتح در نزدیکی این بازار قرار دارند؛ بنابراین، ما به شما توصیه می‌کنیم که حتما به آن سری بزنید.
  3. بازار لاله‌لی: این بازار که در منطقه پربازدید لاله‌لی واقع شده است، یکی از مشهورترین بازارهای این شهر در بین افراد محلی و توریست‌ها محسوب می‌شود؛ زیرا، توریست‌ها می‌توانند معروف‌ترین برندهای لباس کودکانه را در این بازار پیدا کنند. در این بازار، لباس‌های باکیفیتی برای هر بودجه‌ای وجود دارند.
  4. بازار مرتر: اگر می‌خواهید لباس بچگانه از ترکیه وارد کنید، این بازار را انتخاب کنید؛ زیرا، پوشاک محجبه، بچه‌گانه و مردانه بسیاری با کیفیت بالا و قیمت ارزان در 2000 فروشگاه این بازار وجود دارند. همچنین شرکت‌های متخصص در ترخیص کالا در گمرک این بازار می‌توانند به تسهیل خرید و حمل‌ونقل کمک کنند.

بازار عمده فروشی لباس در استانبول

معرفی بازار عمده فروشی کیف و کفش در استانبول

بهترین مراکز عمده فروشی کیف و کفش در استانبول عبارت‌اند از:

  1. بازار عثمان‌بی: شما می‌توانید فروشگاه‌های عمده‌فروشی کیف و کفش لوکس بسیاری را در این بازار پیدا کنید. تقاضای بالایی برای محصولات این فروشگاه‌ها وجود دارد؛ زیرا، محصولات آن‌ها قیمت و کیفیت مناسبی دارند.
  2. بازار فاتح: اگر به دنبال خرید کیف و کفش چرمی و لوکس هستید، می‌توانید فروشگاه‌های عمده‌فروشی بسیاری را در این زمینه در این بازار پیدا کنید. همچنین این بازار بهترین مکان برای خرید کیف تقلبی در ترکیه است؛ زیرا، کیف‌های تقلبی این بازار دارای قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی عالی هستند.
  3. بازار لاله‌لی: این بازار پر از کفش‌ها و کیف‌های جذاب و لوکس است که از متریال‌های خوبی ساخته شده‌اند و قیمت مناسبی دارند.

چند راهنمایی برای خرید عمده پوشاک از ترکیه

اگر این چند راهنمایی برای خرید عمده پوشاک از ترکیه را به خاطر داشته باشید، خواهید توانست لباس‌هایی با کیفیت و قیمت مناسب را برای کسب‌وکار خود خریداری کنید:

  1. بازار هدف خود را مشخص کنید: پیش از مراجعه به بهترین مراکز عمده‌فروشی لباس ترکیه، ابتدا باید بازار هدف خود را مشخص کنید تا بتوانید لباس‌ها و سبک‌های مناسبی برای جلب‌توجه مشتریان خود پیدا کنید.
  2. درباره بازارهای عمده‌فروشی لباس ترکیه تحقیق کنید: بازارهای عمده‌فروشی لباس بسیاری در ترکیه وجود دارند؛ بنابراین، باید حتما در این باره تحقیق کنید تا بتوانید مناسب‌ترین بازار را برای کسب‌وکار خود پیدا کنید. شما می‌توانید با انجمن صادرکنندگان پوشاک استانبول (IHKIB) و انجمن صادرکنندگان نساجی و مواد خام استانبول (ITKIB) تماس بگیرید و اطلاعاتی درباره عمده‎فروشان معتبر ترکیه به دست آورید.
  3. با عمده‌فروشان بالقوه تماس بگیرید: زمانی که لیستی از عمده‌فروشان بالقوه در ترکیه تهیه کردید، با آن‌ها تماس بگیرید و سؤالاتی درباره انواع، کیفیت و قیمت محصولات آن‌ها، حداقل میزان سفارش و قوانین بازگشت کالا بپرسید. اگر لباس‌های زیادی را خریداری کنم، تخفیف خواهید داد؟ آیا می‌توانید لباس سفارشی تولید کنید؟ لباس‌های سفارشی در چه زمانی آماده خواهند شد؟ حتما چنین سؤالاتی را نیز از عمده‌فروش بپرسید.
  4. شرایط عمده‌فروشان لیست خود را با یکدیگر مقایسه کنید: زمانی که با همه عمده‌فروشان لیست خود تماس گرفتید، شرایط آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید تا بهترین عمده‌فروش را برای کسب‌وکار خود پیدا کنید. قیمت، حداقل میزان سفارش، نوع پوشاک و توانایی تولید پوشاک سفارشی هر یک از عمده‌فروشان را هنگام تصمیم‌گیری در نظر بگیرید.
  5. سفارش دهید: زمانی که بهترین عمده‌فروش لباس را برای کسب‌وکار خود پیدا کردید، درباره جزئیات سفارش مانند نحوه پرداخت، هزینه حمل‌ونقل و نحوه حمل‌ونقل پیش از ثبت سفارش صحبت کنید.
  6. وضعیت سفارش خود را پیگیری کنید: این مرحله ممکن است شامل ایجاد تغییرات ضروری یا هماهنگی درباره پرداخت و حمل‌ونقل لازم باشد.

ارزانترین بازار لباس استانبول

فروش لباس‌های عمده به خریداران ایرانی

اگر می‌خواهید به ترکیه بروید و لباس‌های بسیاری را از عمده‌فروشان آن‌ها خریداری کنید، ممکن است با دردسری‌های مختلفی روبه‌رو شوید. برای مثال، اگر زبان استانبولی بلد نباشید، ممکن است نتوانید منظور خود را به‌درستی به عمده‌فروشان این کشور برسانید. ویترین‌نت می‌تواند روش بی‌دردسری را برای خرید لباس‌های عمده برای کسب‎وکارتان به شما پیشنهاد دهد. ازآنجایی‌که ویترین‌نت بستری آنلاین و مطمئن برای ارتباط بی‎واسطه با عمده‌فروشان ایجاد کرده است، شما می‌توانید لباس‌های کسب‌وکار خود را بدون مراجعه حضوری، در خانه یا هرکجای دیگری که هستید، از تأمین‌کنندگان ایرانی این سایت خریداری کنید. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران و کارشناسان ما در ویترینت نت ارتباط بگیرید.

جمع‌بندی

پیداکردن بهترین عمده‌فروش یکی از عوامل بسیار مهم در موفقیت کسب‌وکار محسوب می‌شود. در این مطلب، شما را با بهترین بازارهای عمده فروشی لباس استانبول آشنا کردیم تا بتوانیم در بهبود کسب‌وکارتان به شما کمک کنیم.

اگر می‌خواهید به بازارهای عمده‌فروشی ترکیه سری بزنید و زمان و پول کافی ندارید، به خاطر داشته باشید که خرید از تأمین‌کنندگان ویترین‌نت روش بی‌دردسری است. اگر می‌خواهید اطلاعاتی درباره قیمت محصول مورد نظر خود به دست آورید، نام محصول را بخش جست‌وجو بنویسید یا فرم ثبت درخواست خرید را پر کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید از تأمین‌کنندگان این سایت، صفحات مختلف سایت مانند صفحه سؤالات متداول را مطالعه کنید یا با شماره‌های درج‌شده در سایت تماس بگیرید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *