بهترین مارک میوه خشک کن چیست؟

زمان مطالعه: 6 دقیقه

از گذشته دور نیاکان ما از روش خشک‌کردن برای نگهداری طولانی‌مدت مواد غذایی نظیر میوه، گوشت، صیفی‌جات و … استفاده می‌کردند. امروزه اگرچه می‌توان به‌جز نور خورشید از وسایل برقی نظیر سرخ‌کن‌های هوا، توستر، مایکروفر و … برای خشک‌کردن مواد استفاده کرد اما انتخاب یک دستگاه میوه خشک‌کن می‌تواند شرایط را برای تولید میوه خشک بسیار آسان‌تر کند.

اگر به‌تازگی قصد خرید دستگاه میوه خشک کن را دارید، برای آشنایی با بهترین مارک میوه خشک کن خانگی پیشنهاد می‌کنیم، این مقاله از سایت ویترین نت را با دقت مطالعه کنید زیرا در این مقاله قصد داریم، جدیدترین و بهترین دستگاه‌های میوه خشک کن موجود در بازار را معرفی کنیم.

حتما ببینید: قیمت دستگاه میوه خشک کن 10 کیلویی

بررسی و معرفی بهترین مارک دستگاه میوه خشک کن خانگی

در یک نگاه کلی شاید برای شما هم سؤال باشد که بهترین مارک میوه خشک کن چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت، ملاک تعیین بهترین مارک میوه خشک کن خانگی بر اساس توان مصرفی، حجم، کارایی دستگاه و … تخمین زده می‌شود که خوشبختانه در این بخش از مقاله ما سعی کردیم، فهرستی از بهترین مدل‌ها را موردبررسی قرار دهیم.

دستگاه میوه خشک کن برند Cosori Premium

Cosori Premium در فهرست بهترین مارک میوه خشک کن خارجی شناخته می‌شود. از مشخصات آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این دستگاه که بدنه ضدزنگ دارد.
  • می‌تواند با کمترین صدا و لرزش میوه‌ها و مواد خوراکی را در طول حداکثر 48 ساعت خشک کند.
  • دمای این دستگاه بین 95 الی 165 درجه فارنهایت است.
  • خاموش شدن خودکار آن به‌عنوان بزرگ‌ترین مزیت آن شناخته می‌شود.
  • قابلیت شستشو سینی‌ها در ماشین ظرف‌شویی و وجود 6 سینی استیل ضدزنگ از دیگر ویژگی‌های این دستگاه میوه خشک کن هستند.
  • البته توان مصرفی این دستگاه حدوداً 600 وات و نوع جریان هوای آن نیز به‌صورت افقی است.

بهترین مارک میوه خشک کن خانگی

دستگاه میوه خشک کن برند OverallMagic Mill MFD-7100

یکی دیگر از بهترین مارک دستگاه میوه خشک کن و مواد غذایی دستگاه OverallMagic Mill MFD-7100 است. ازجمله مهم‌ترین تجهیزات این دستگاه بی‌نظیر می‌توان به 7 سینی مجزا، یک کتاب آشپزی، یک جفت دستکش سیلیکونی، دو سینی توری شکل و … اشاره کرد. توان مصرفی 480 وات، جریان هوای افقی، وزن اندک و قابلیت شستشوی سینی‌ها در ماشین ظرف‌شویی از دیگر ویژگی‌های این دستگاه شناخته می‌شوند.

حتما ببینید: خرید خشک کن تونلی 

دستگاه میوه خشک کن برند Elite Gourmet EFD319

جالب است بدانید که برخلاف دیگر دستگاه‌های میوه خشک کن این دستگاه دارای جریان هوای عمودی است. وزن اندک و اندازه کوچک ازجمله ویژگی‌های مهمی هستند که این دستگاه را به‌عنوان بهترین مارک دستگاه میوه خشک کن خانگی در سطح جهان مطرح کرده است. Elite Gourmet EFD319 دارای 5 سینی مجزا است که قابلیت شستشو در ماشین ظرف‌شویی را دارند. این دستگاه کم‌حجم قابلیت خشک‌کردن انواع سبزیجات را در مدت‌زمان 20 دقیقه دارد، اما برای خشک‌کردن انواع میوه‌ها و لواشک زمان بیشتری نیاز است. به‌طورمعمول این دستگاه برای خشک‌کردن انواع میوه به حداقل 6 ساعت زمان نیاز دارد.

دستگاه خشک کن میوه Nesco FD-1040 Gardenmaster

شاید یکی از دلایلی که این دستگاه در فهرست بهترین مارک میوه خشک کن خانگی قرار می‌گیرد، کارایی آسان آن است، زیرا در این دستگاه یک پنل دیجیتال به‌منظور تنظیم دما تعبیه‌شده است که می‌تواند شرایط را آسان‌تر کند. اگرچه این دستگاه دارای 4 سینی است؛ اما می‌توان 20 سینی دیگر نیز به آن اضافه کرد. معمولاً مواد غذایی که در سینی‌های پایین‌تر این دستگاه هستند، زودتر خشک می‌شوند و برای خشک‌کردن کامل میوه‌ها به 48 ساعت زمان نیاز است. در پایان باید گفت که این دستگاه دارای حداقل صدا و توان مصرفی 1000 وات است.

دستگاه میوه خشک کن دیجیتال Tribest Sedona Express

قابل تنظیم دما، گارانتی 10 ساله و حداقل صدا 3 ویژگی مثبت این دستگاه میوه خشک کن شناخته می‌شوند که این مارک را نزد مردم جهان محبوب کرده است. به‌طورکلی Tribest Sedona Express در فهرست بهترین مارک میوه خشک کن خانگی قرار دارد؛ زیرا این دستگاه دارای سیستم کنترل گرما است و ابتدا با حداقل دما میوه‌ها را آبگیری می‌کند و سپس با حداکثر دما آن‌ها را خشک می‌کند. جالب است بدانید که این ویژگی باعث می‌شود تا مواد غذایی ظاهر خود را حفظ کنند. این دستگاه دارای تجهیزاتی مانند 11 سینی استیل ضدزنگ و یک سینی توری شکل است. توان مصرفی: 470 وات و جریان هوای افقی از دیگر ویژگی‌های این دستگاه محسوب می‌شود که قبل از خرید باید به آن آگاه بود.

حتما ببینید: خرید سینی میوه خشک کن

 

بهترین مارک دستگاه میوه خشک کن خانگی

دستگاه میوه خشک کن Gourmia GFD1950

این دستگاه نسبتاً بزرگ دارای 9 سینی مجزا و مقاوم به‌منظور خشک‌کردن انواع میوه، سبزیجات و … است. به‌طورکلی این دستگاه یکی از بهترین گزینه‌ها برای خشک‌کردن گیاهان دارویی و لواشک شناخته می‌شود. Gourmia GFD1950 دارای توان مصرفی 600 وات و جریان هوای افقی است. با توجه به حجم و اندازه Gourmia GFD1950 این دستگاه برای افرادی مناسب است که تمایل دارند، مواد غذایی زیادی را در بازه محدود خشک کنند.

دستگاه میوه خشک کن فلر

فلر را می‌توان در صدر بهترین مارک میوه خشک کن خانگی قرار داد. خوشبختانه تمامی لوازم برقی این برند آلمانی دارای ضمانت و کیفیت مطلوب هستند. دستگاه میوه خشک کن این برند دارای وزن اندک و 5 سینی قابل شستشو است. سینی مخصوص لواشک، تایمر، امکان شستشوی سینی‌ها در ماشین ظرف‌شویی و … تنها بخشی از ویژگی‌های مثبت دستگاه میوه خشک کن فلر شناخته می‌شوند.

دستگاه میوه خشک کن بوش

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که تمامی لوازم‌خانگی این برند آمریکایی از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. معمولاً دستگاه‌های میوه خشک کن این برند دارای دو مدل مجزا با توان مصرفی متفاوت هستند. هم‌اکنون هر دو مدل این دستگاه با توان‌های مصرفی متفاوت در بازار وجود دارند. لازم به ذکر است بگوییم که جنس سینی‌ها و سبدهای این دستگاه در هر مدل استیل یا پلاستیکی هستند؛ اما بر اساس مدل دستگاه تعداد طبقات دستگاه متفاوت است.

دستگاه میوه خشک کن فوما

فوما یکی دیگر از برندهای مشهور ژاپنی درزمینه عرضه لوازم‌خانگی ازجمله دستگاه میوه خشک‌کنی محسوب می‌شود. به‌طورکلی بدنه این دستگاه از جنس پلاستیک، پایه‌های آن فلزی و با تولید حداقل صدا در هنگام کار است.

دستگاه میوه خشک کن متئو

دستگاه میوه خشک کن متئو نیز در فهرست بهترین مارک میوه خشک کن خانگی قرار دارد؛ چراکه این دستگاه در کنار قیمت مناسب می‌تواند در کمترین زمان میوه‌ها و مواد غذایی را با بهترین کیفیت، خشک کند. گارانتی 10 ساله، کیفیت مناسب، حداقل صدا و لرزش از دیگر ویژگی‌های مهم این دستگاه میوه خشک کن متئو برشمرده می‌شود.

دستگاه میوه خشک کن گوسونیک

اگر طرفدار وسایل برقی ترک هستید، دستگاه میوه خشک کن گوسونیک یکی از بهترین دستگاه‌های میوه خشک کن ساخت کشور ترکیه شناخته می‌شود. این دستگاه که دارای توان مصرفی 400 وات است و می‌تواند در مدت‌زمان اندک حجم زیادی از میوه و سبزیجات را خشک کند. این دستگاه کم‌وزن، از جنس پلاستیک مرغوب تهیه‌شده است و دارای کمترین میزان لرزش است.

دستگاه میوه خشک کن کیپ

دستگاه میوه خشک کن مارک کیپ یکی دیگر از بهترین محصولات کشور کره جنوبی است. این دستگاه با وزن 5 کیلوگرم و توان مصرفی 600 وات می‌تواند در مدت‌زمان 6 الی 48 ساعت انواع میوه و سبزیجات را خشک کند. گارانتی 12 ماهه و قیمت مناسب دو ویژگی مهم این دستگاه هستند که باعث می‌شود تا اغلب مردم برای خرید این دستگاه ترغیب شوند.

بهترین مارک میوه خشک کن خارجی

در قسمت قبل برندهای مختلف با محصولاتی که تولید کرده‌اند و در فهرست بهترین‌های دستگاه میوه‌خشک‌کن قرار دارند را معرفی کردیم. دیدید که انتخاب بهترین مارک میوه خشک کن خانگی کار نسبتاً دشواری است، ازاین‌روی توصیه ما برای انتخاب بهترین دستگاه میوه خشک کن خارجی این است که ابتدا قیمت، کیفیت، ضمانت و … دستگاه‌ها باهم مقایسه شوند و سپس دستگاه بر اساس نیاز خریداری شود؛ زیرا گاهی خرید یک دستگاه در کنار تمام مزایای خود می‌تواند نیاز افراد را برآورده نکند.

بهترین مارک میوه خشک کن خارجی

به اتمام این تفاسیر و انتخاب دشوار برای خرید دستگاه میوه خشک کن؛ اما طبق بررسی‌ها دستگاه‌های میوه خشک کن مارک فلر، Gourmia GFD1950،Cosori و بوش به‌عنوان بهترین مارک‌ها میوه خشک کن خارجی شناخته می‌شوند؛ اما قبل از انتخاب آن‌ها توصیه می‌کنیم، حتماً توان مصرفی، وزن، میزان طبقات و سینی‌ها را بررسی کنید.

جمع‌بندی

هم‌زمان با ترویج گیاهخواری و علاقه مردم به سبک زندگی سالم، امروزه خرید دستگاه میوه خشک می‌تواند یک تصمیم مناسب باشد. معمولاً فرایند خشک‌کردن در کنار حفظ خاصیت نسبی مواد می‌تواند حجم آن‌ها را نیز کاهش دهد. ضمن اینکه خشک‌کردن ترفندی مناسبی برای افزایش ماندگاری مواد غذایی است. پس اگر حیوان خانگی در منزل دارید یا می‌خواهید تنقلات مضر را حذف کنید و به‌جای آن از میوه‌های خشک در میان وعده‌ها استفاده کنید، حتماً به خرید دستگاه میوه خشک بیندیشید.

 از اینکه برای تحقیق و بررسی بهترین مارک میوه خشک کن خانگی به سایت ویترین نت اعتماد کردید، بسیار خرسندیم. اگرچه در این مقاله سعی کردیم تا بهترین مارک‌های میوه خشک کن خانگی را موردبررسی قرار دهیم؛ اما برای تکمیل شدن این مقاله ما به تجربیات شما مخاطب عزیز نیز نیازمندیم، پس اگر دستگاه میوه خشک کن در منزل دارید، حتماً نام برند و ویژگی‌های مثبت و منفی آن‌ را با ما به اشتراک بگذارید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *