معرفی 10 تا از پرفروش ترین و بهترین برند پمپ آب خانگی

10 تا از پرفروش ترین و بهترین برند پمپ آب خانگی
زمان مطالعه: 6 دقیقه

امروزه باتوجه‌به مشکل بزرگ کمبود آب شیرین، در بیشتر ساختمان‌های مسکونی، افراد برای دوش‌گرفتن یا حتی ظرف شستن به دلیل افت فشار، دچار مشکل می‌شوند؛ بنابراین کمتر کسی پیدا می‌شود که پمپ آب خانگی در ساختمان خود نصب نکرده باشد.

 نصب این وسیله، کمک زیادی به افزایش فشار آب می‌کند؛ از طرفی باتوجه‌به این که این دستگاه‌ها باید در طول روز به‌صورت مداوم کار کنند، خرید بهترین پمپ آب خانگی جزو دغدغه‌های افراد شده است؛ چرا که مجبور می‌شوند بعد از مدت کوتاهی، دوباره برای خرید دستگاهی جدید، اقدام کنند.

 ما در این مقاله از ویترین نت، با معرفی چند مورد از بهترین برند پمپ آب ایرانی و خارجی، به شما در خرید مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت این دستگاه کمک می‌کنیم؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه این مطلب، همراه ما باشید.

حتما ببینید: معایب مخزن پمپ اب خانگی چیست؟

 

پمپ آب خانگی

 فشار آب، یکی از موارد مهم و ضروری برای انجام کارهای مهم زندگی است. مثلاً فرض کنید که لباسشویی قرار است با فشار آب خیلی کم، تعداد زیادی از لباس‌ها را شستشو دهد. قطعاً عملکرد لباسشویی بدون فشار آب، کاملاً مختل می‌شود. از طرفی ما توقع داریم که بعد از بازکردن شیر آب برای ظرف شستن، با فشار آب متعادلی روبه‌رو شویم. همه این‌ها در حال حاضر به دلیل کمبود آب، شما را مجبور به خرید پمپ آب خانگی می‌کند.

 پمپ تقویت‌کننده خانگی در واقع مانند دستگاه‌های پمپ، فشار آب را در ساختمان‌های مسکونی، افزایش می‌دهد و در تمامی طبقات، تقسیم‌بندی می‌کند. این محصولات، دستگاه‌های مدرن برای پمپاژ آب هستند که با کمک جریان برق، آب را از منبع ثابت به شما می‌رسانند.

انواع پمپ آب خانگی

در حالت کلی، پمپ آب‌ها در دو گروه  خانگی و کشاورزی تقسیم‌بندی می‌شوند. انواع پمپ‌های خانگی برای مصرف‌های روزانه استفاده می‌شوند و توان کمتری هم دارند؛ بنابراین مدل‌های آن‌ها با پمپ‌های کشاورزی تفاوت دارد. مهم‌ترین انواع پمپ خانگی شامل موارد زیر هستند:

  1. پمپ‌های بشقابی

این دستگاه‌ها پروانه‌هایی در دو طرف لبه خود دارند که در مجرای حلقه‌مانند، درون محفظه، چرخش می‌کنند. همچنین بیشتر برای انتقال آب شیرین خنک و شفاف بدون وجود مواد شیمیایی و ذرات مضر، استفاده می‌شوند. از طرفی قابلیت خارج‌کردن هوا را هم دارند و برای مکش آب از لوله، گزینه مناسبی هستند.

پرفروش ترین پمپ آب خانگی

  1. پمپ‌های جتی

 پمپ‌های گریزازمرکز یا همان سانتریفیوژ، با تبدیل انرژی جنبشی به انرژی هیدرودینامیکی، عملیات گردش هوا را انجام می‌دهند. به این صورت که با روشن‌شدن الکتروموتور، آب داخل پره‌های پروانه‌ای شکل می‌چرخد و با سرعت از آن به بیرون پرتاب می‌شود. در واقع ابتدا با ایجاد خلا، هوا را از بین می‌برند و با ایجاد مکشی قوی، آب را از چاه، مخزن و منابع آب دیگر به داخل پمپ می‌کشد. از این مدل دستگاه اغلب برای ساختمان‌های بزرگ، آب‌پاشی چمن و پرکردن آب استخرها استفاده می‌کنند. همچنین برای نصب آنها هم باید شیر پایی نصب شود.

  1. پمپ آب شناور

 پمپ آب شناور موتور مهروموم شده دارد که امکان غوطه‌ورشدن در چاه را هم فراهم می‌کند. این مدل پمپ‌ها در دو نوع شناور چاه باز و شناور لوله‌ای تولید می‌شوند. همچنین آب شیرین و شفاف بدون هیچ‌گونه موارد شیمیایی را به لوله‌ها می‌رسانند و برای چاه‌ها و مخزن‌هایی با عمق 3 تا 4 متر مناسب هستند.

  1. پمپ آب خانگی با منبع تحت‌فشار

 این دستگاه‌ها دارای سیستم پمپاژ خودکار هستند که آب را با فشار ثابت، از تمامی خروجی‌های متصل به سیستم لوله‌کشی، به بیرون منتقل می‌کنند. زمانی که فشار آب از میزان استاندارد پایین‌تر می‌آید، پمپ به‌صورت خودکار شروع به کار می‌کند و بعد از مصرف، به‌سرعت متوقف می‌شود.

  1. پمپ‌های چاه کم‌عمق

 اگر در خانه‌های روستایی زندگی می‌کنید، این مدل از بهترین انتخاب برای شماست؛ چرا که قدرت مکش زیادی دارند و برای چاه‌هایی با عمق 8 متر گزینه مناسبی هستند.

مهم‌ ترین ویژگی‌ های تأثیرگذار در کیفیت پمپ آب خانگی

 اگر قصد خرید بهترین برند پمپ آب خانگی را دارید، بهتر است که به موارد زیر توجه داشته باشید:

زمان جابه‌جایی آب

 باید به دنبال پمپ آبی باشید که توانایی جابه‌جایی آب موردنیاز شما را در کمترین زمان داشته باشد. مثلاً اگر برای خانه‌های مسکونی نیاز به این دستگاه دارید، بهتر است که پمپ‌هایی با سرعت 200 لیتر در دقیقه را تهیه کنید.

قطر لوله

 به‌طورکلی لوله‌هایی که در انواع پمپ آب استفاده می‌شوند، با قطرهای 1 تا 6 اینچی در بازار وجود دارند. قبل از خرید پمپ آب خانگی حتماً توجه داشته باشید که قطر لوله‌های ورودی به آن چقدر است و متناسب با آن، دستگاه را بخرید.

عمق چاه یا مخزن

 باید به دنبال پمپی با عملکرد بهینه باشید؛ بنابراین در ابتدا میزان عمق مخزن یا چاه آب خود را بررسی کنید و بر اساس آن، دستگاهی با قابلیت جذب مناسب انتخاب کنید.

اندازه خانه

 یکی از موارد مهم برای خرید پمپ آب خانگی، متراژ و تعداد طبقات ساختمان است. طبیعی است که هرچه متراژ یا تعداد خانه‌ها بیشتر باشد، باید توان بهترین برند پمپ آب خانگی هم افزایش پیدا کند. مثلاً دستگاهی با سرعت 12 گالن، برای تأمین آب خانه چهار خواب مناسب است.

بهترین برند پمپ آب خانگی

نوع موتور پمپ

 موتور هم جزو موارد مهم و اساسی در خرید پر فروش‌ترین پمپ آب خانگی است. موتور این دستگاه‌ها، در دو نوع جریان مستقیم AC و جریان مستقیم DC تولید می‌شوند. موتورهای AC کارایی بیشتری نسبت به مدل DC دارند. همچنین برخی از موتورها، سیستم حفاظتی در برابر سرریزشدن دارند که طول عمر پمپ را بیشتر می‌کنند.

شدت سروصدا

 توجه کنید که موتورهایی با توان و ظرفیت بالا، صدای بیشتری هم دارند. پمپ آب‌هایی با میزان نویز کمتر از 60 دسی‌بل، برای خانه و آپارتمان مناسب‌تر است.

معرفی بهترین برند پمپ آب خانگی

 قطعاً همه شما به دنبال خرید بهترین برند پمپ آب خانگی هستید؛ اما باتوجه‌به تنوع زیاد محصولات داخلی و خارجی، انتخاب برای شما سخت می‌شود. اگر می‌خواهید از برندهای خارجی بهترین برند پمپ آب خانگی را تهیه کنید، می‌توانید به سراغ برندهایی مثل KBS، Wilo و Kaiquan بروید. اما اگر می‌خواهید بهترین برن پمپ آب ایرانی را بخرید، برندهای معرفی شده در ادامه متن را بررسی کنید.

معرفی بهترین برند پمپ آب ایرانی

امروزه علاوه بر تولیدکنندگان خارجی، بسیاری از برندهای ایرانی هم در زمینه تولید پمپ آب خانگی پیشرفت زیادی داشته‌اند؛ بنابراین شما می‌توانید برای خرید دستگاه پمپ ایرانی، به سراغ برندهای زیر بروید:

  • برند ارس: این کارخانه برای اولین‌بار در سال 1368 فعالیت خود را شروع کرده است و تاکنون، در تولید انواع پمپ آب‌های خانگی و تجهیزات گرمایشی فعالیت دارد. شما می‌توانید انواع پمپ آب‌های خانگی را از طریق این فروشگاه تهیه کنید.
  • برند دیزل ساز: یکی دیگر از تولیدکنندگان ایرانی پمپ آب خانگی، برند دیزل ساز است که می‌توانید در بازار تنوع محصولات آن را بیابید.
  • برند پمپیران: برند پمپیران یکی از قدیمی‌ترین کارخانه‌های تولید پمپ آب خانگی است که نمایندگی‌های زیادی در سراسر کشور دارد. همچنین تمامی محصولات آن، خدمات پس از فروش دارند و با گارانتی عرضه می‌شوند.

معرفی پرفروش ‌ترین پمپ آب خانگی

 در بین انواع برندهای متنوع تولیدکننده پمپ آب خانگی، برخی از محصولات به دلیل ویژگی‌های خاص خود، فروش بیشتری دارند که در ادامه چند مورد از آنها را معرفی می‌کنیم:

  • پمپ آب آبارا: پر فروش ترین پمپ آب خانگی، از برند ژاپنی آباراست. پمپ‌های آبارا در مدل‌ها و قیمت‌های مختلف به بیش از 17 کشور در جهان عرضه می‌شوند.
  • پمپ آب داب: پمپ آب داب یکی از پیشرفته‌ترین مدل‌های پمپ آب خانگی است که محصولات آن مصرف انرژی کمی دارند. این برند ایتالیایی، شعبه‌های مختلفی در ایران دارد و با مدل‌های K، KP، AQUAJET، KPA به بازار عرضه می‌شود.
  • پمپ آب لیو: اگر به دنبال پر فروش ترین پمپ آب خانگی با قیمت مناسب هستید، پمپ آب لئو گزینه مناسبی است. این پمپ آب‌ها صدای کمی دارند و برای مصارف خانگی استفاده می‌شوند.

بهترین برند پمپ آب ایرانی

 البته توجه کنید که در حال حاضر، پرفروش‌ترین و بهترین برندهای پمپ آب خانگی از برندهای مختلفی هستند؛ بنابراین اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه‌ها به‌ویژه پرفروش‌ترین آنها کسب کنید، به وبسایت ویترین نت مراجعه کنید. این مرجع، به‌عنوان واسطه بین خریدار و فروشنده است که برقراری ارتباط بین آن‌ها را فراهم می‌کند و شما می‌توانید بدون واسطه، با فروشنده ارتباط بگیرید.

جمع‌بندی

 خرید پمپ آب خانگی، جزو ضروری‌ترین نیازهای هر ساختمان است؛ از همین‌روی ما در این مطلب از ویترین نت، برای آسان‌تر شدن مراحل خرید شما، برخی از نکات مهم درباره ویژگی‌ها و انواع پمپ آب را ارائه کردیم. البته شما می‌توانید برای خرید مطمئن بهترین برند این محصول، به وبسایت ویترین نت هم سر بزنید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *