معرفی بهترین اره موتوری دنیا

بهترین اره موتوری ارزان
زمان مطالعه: 6 دقیقه

آنچه یک باغدار یا یک نجار حرفه‌ای به آن نیاز دارد، یک اره موتوری بسیار سبک و باقیمت مناسب است؛ اما برای خرید بهترین اره موتوری نمی‌توان نسنجیده گام برداشت، بلکه برای شناخت و خرید این محصول بهتر است، در وهله اول با بهترین اره بنزینی و بهترین اره موتوری دنیا آشنا شد، سپس برای خرید آن کرد، زیرا عدم توجه به این موضوع می‌تواند باعث شود تا خریدار بخشی از سرمایه خود را صرف خرید محصولی نامناسب کند. اما با تمام این تفاسیر خوشبختانه در این مقاله سایت ویترین نت کار را آسان کرده است، برای شناخت انواع اره موتوری و برقی در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی تعدادی از بهترین برند اره موتوری در دنیا

 بهترین مارک اره موتوری یا بنزینی می‌تواند از دیدگاه هر شخصی متفاوت باشد، چراکه عوامل مختلفی می‌توانند در انتخاب این اره دخیل باشند که قیمت، کارایی و تجهیزات تنها بخشی از آن‌ها هستند، باتوجه‌به این موضوع در ادامه این بخش ما برترین برندهای اره‌های موتوری و بنزینی موجود در دنیا را گردآوری کرده‌ایم، برای آشنایی با آن‌ها در ادامه با ما همراه باشید.

اره‌برقی Stihl

 اره‌های برقی برند Stihl به‌عنوان برترین اره‌های در سطح جهان شناخته می‌شوند، اما آنچه این برند را مشهورتر از گذشته کرده است، ساخت اره‌برقی مدل Stihl MS 271 در سال ۲۰۱۱ بود که نخستین‌بار در سال ۲۰۱۵ به بازار آمد. جالب است بدانید که این اره‌برقی منحصربه‌فرد میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای کاهش می‌دهد و دارای یک سیستم فیلتر هوا است. طول عمر بسیار بالا از دیگر مزایای Stihl MS 271 تحت عنوان بهترین اره موتوری بنزینی دنیا شناخته می‌شود، اما با تمام این تفاسیر قیمت بسیار بالا و مسدودشدن فیلتر تهویه هوا در اثر کار مداوم به‌عنوان بزرگ‌ترین معایب این اره‌برقی هستند.

بهترین برند اره موتوری بنزینی

اره برقی Echo

 اره‌برقی حرفه‌ای Echo مدل CS-2511T به‌عنوان یکی از اره‌های ارزان‌قیمت و کم‌وزن شناخته می‌شود که می‌تواند در مدت‌زمان اندکی حجم بالایی از چوب را در ابعاد مشخص برش دهد. قیمت مناسب و مصرف کم از دیگر ویژگی‌های این اره موتوری برشمرده می‌شوند. باوجود تفاسیر فوق نیاز مداوم این دستگاه به تعمیر و سرویس به‌عنوان عیوب این دستگاه گزارش داده شده است.

اره‌برقی Ryobi

 اره‌برقی مدل RY3716 برند Ryobi که از آن تحت عنوان بهترین اره موتوری بنزینی یاد می‌شود، راه‌اندازی و نگهداری بسیار آسانی دارد. این دستگاه به‌راحتی می‌تواند انواع شاخه و تنه درخت را برش دهد. همچنین اره‌برقی این برند بیشترین ایمنی را در بین دیگر اره‌های برقی و موتوری دارد. در کنار بیان مزایا و ویژگی‌های مفید این دستگاه موضوعی که نباید از آن‌ها چشم‌پوشی کرد، عیوب کوچک این دستگاه است. نظرات مصرف‌کنندگان نشان می‌دهد این دستگاه نسبت به دیگر اره‌های برقی دارای لرزش نسبتاً بالایی است، ضمن اینکه این دستگاه برای برش‌های سنگین پیشنهاد نمی‌شود.

اره‌برقی برند ماکیتا

 اره‌برقی ماکیتا مدل XCU03PTI به‌عنوان بهترین اره موتوری ارزان در سطح جهان شناخته می‌شود، این اره‌برقی نسبت به سایر اره‌های برقی کمی کوچک‌تر است و با برق ۳۶ ولت کار می‌کند و می‌تواند در مدت‌زمان اندک چوب‌های بسیار سخت را برش دهد. اره ماکیتا معمولاً برای بریدن چوب درخت کاج پیشنهاد می‌شود. صدای اندک، وزن سبک و سایز کوچک سه مزیت بزرگ این دستگاه محسوب می‌شوند. در کنار تمام موارد فوق قیمت بسیار بالا و عدم استفاده از این دستگاه برای کارهای سنگین‌تر ازجمله معایب این دستگاه هستند.

اره‌برقی Husqvarna

 اره‌برقی مدل Husqvarna T525 کاملاً مطابق شرایط محیط‌زیست ساخته‌ شده است، ازاین‌روی می‌توان به آن لقب بهترین مارک اره موتوری بنزینی را داد. این اره‌برقی بسیار حرفه‌ای هم‌زمان با برش یک اندازه و منظم دارای یک فیلتر هوای بسیار مناسب است. کلید توقف خودکار نیز از دیگر ویژگی‌های این مدل از اره‌برقی Husqvarna شناخته می‌شود. میزان تولید اندک آلاینده و قدرت بالا نیز می‌توانند به‌عنوان دیگر ویژگی‌های این دستگاه معرفی شوند، اگرچه نمی‌توان عیبی را برای این اره حرفه‌ای بیان کرد؛ اما قیمت بالا شاید یکی از عیوب این دستگاه باشد.

بهترین اره موتوری بنزینی

اره بنزینی هیوندای

 امروزه برند هیوندای ۵ مدل اره‌برقی باکیفیت روانه بازار کرده است که در میان آن‌ها مدل 760 Turbo بهترین مدل اره بنزینی هیوندای محسوب می‌شود. این اره مجهز به سیستم روغن‌کاری اتومات، شرایط برش را بسیار آسان می‌کند. طراحی ارگونومیک این دستگاه فوق‌العاده ازجمله دلایلی است که کاربر در هنگام کار با این دستگاه کمتر دچار خستگی شود، ضمن اینکه ازآنجایی‌که این دستگاه مجهز به سیستم ضد لرزش است، ازاین‌روی برش در این دستگاه با نهایت دقت انجام می‌گیرد.

کیف مجهز به سوهان، زنجیر، آچار و… از دیگر ویژگی‌های مثبت این دستگاه هستند که باعث می‌شود تا امروزه این مدل به‌عنوان پرفروش‌ترین اره بنزینی هیوندای شناخته شود. باتوجه‌به اینکه تمام اره‌های بنزینی برند هیوندای دارای وزن بیش از ۳ کیلوگرم هستند، ازاین‌روی می‌توان گفت: وزن بالای این دسته از اره‌ها را می‌توان به‌عنوان یکی از عیوب این دستگاه‌ها دانست.

اره‌برقی استرانگ

 استرانگ ازجمله برندهای ابزار و یراق محسوب می‌شود که در چند سال اخیر اره‌های برقی بسیار باکیفیت و خوبی را روانه بازار کرده است. معمولاً اره‌برقی مدل STG9016 ازجمله برترین اره‌های این برند برشمرده می‌شود که دارای سیستم خنک‌کننده و لرزش بسیار اندک است. حجم موتور ۳۹ سی‌سی و موتور باکیفیت نیز از دیگر ویژگی‌های مهم این دستگاه هستند، علی‌رغم تمام گفته‌های فوق وزن نسبتاً سنگین ازجمله معایب این اره‌برقی می‌توان معرفی کرد.

اره‌برقی رونیکس

 یکی از بهترین اره موتوری بنزینی‌هایی که به‌تازگی مشهور شده، اره‌برقی مدل ۴۶۴۵ پرو رونیکس است. این اره‌برقی دارای موتور و مکانیسم بسیار پیچیده‌ای است. باک سوخت این اره حدوداً ۵۵۰ میلی‌لیتر است و پس از مخلوط‌شدن هوا و سوخت در سیلندر این اره انرژی خود را آزاد می‌کند. این برند ژاپنی دارای دقت زیادی در برش قطعات چوبی است، جالب است بدانید که ایمنی بالای این دستگاه نقش مؤثری را در بهبود کارکرد و طول عمر بیشتر این دستگاه ایفا می‌کند.

همچنین مهارکردن بدنه به کمک‌فنر و لاستیک از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است که میزان خستگی کاربر در حین برش را به حداقل می‌رساند. نکته مهمی که نباید در خصوص این محصول فراموش کرد این است که وزن آن ۵ کیلوگرم است و برای نگهداری طولانی‌مدت باید سیستم روغن‌کاری این دستگاه به طور مداوم بررسی شود.

بهترین مارک اره موتوری

اره‌برقی کنزاکس

اره زنجیری بنزینی کنزاکس مدل KCS-250 ازجمله اره‌های سایز متوسط است که می‌تواند نقش مؤثری را در کارهای سبک باغداری ایفا کند. اگرچه این اره می‌تواند چوب‌ها را در سایز و ضخامت‌های متفاوتی برش دهد، اما بهتر است از این دستگاه برای برش‌های ضخیم استفاده نشود. روغن‌کاری اتوماتیک، وزن اندک و سرعت عمل بالا ازجمله برترین ویژگی‌های این دستگاه است، اما با تمام این تفاسیر توصیه می‌شود که از این دستگاه تنها در جهت کندن علف‌های هرز و چوب‌هایی باضخامت کم استفاده شود.

در کنار تمام موارد فوق از دیگر برترین اره‌ای برقی سطح جهان می‌توان به اره‌برقی بوش، اره‌برقی کرون و… اشاره کرد؛ اما برای تکمیل این مقاله، مطالعه جدول زیر می‌تواند یک شناختی کلی در خصوص گفته‌های فوق به شما کاربر گرامی سایت بدهد.

ردیف نام برند اره‌برقی مزایا معایب
1 Stihl مدل – MS 271 فیلتر هوا و قابلیت کاهش گازهای گلخانه‌ای قیمت بسیار بالا و مسدود شدن فیلتر تهویه هوا در اثر استفاده مداوم
2 Echo مدل CS-2511T وزن کم و قیمت مناسب نیاز به تعمیر و سرویس مداوم
3 Ryobi مدل -RY3716 نگهداری آسان و راه‌اندازی مناسب لرزش زیاد
4 ماکیتا مدل- XCU03PTI وزن اندک و لرزش کم عدم استفاده برای برش‌های سنگین
5 اره‌برقی Husqvarna مدل- T525 مجهز به کلید توقف خودکار و فیلتر هوا قیمت بالا
6 هیوندای مدل -760 Turbo دارای تجهیزات و طراحی‌شده متناسب با شرایط محیط‌زیست وزن بالا
7 استرانگ مدل- STG9016 مجهز به سیستم خنک‌کننده و موتور باکیفیت وزن نسبتاً بالا
8  رونیکس مدل -4645 پرو طول عمر بسیار بالا نیاز به بررسی مداوم سیستم روغن‌کاری مداوم
9 کنزاکس مدل KCS-250 روغن‌کاری اتومات و سرعت‌بالا قدرت کم

جمع‌بندی

 خوشبختانه دنیای تولید اره‌های برقی دائماً در حال رشد و پیشرفت است، ازاین‌روی نمی‌توان بهترین اره موتوری یا بنزینی را تعیین کرد، ازاین‌روی بهترین برند اره موتوری بنزینی می‌تواند از دیدگاه هر شخصی متفاوت باشد، اما با تمام این تفاسیر این نکته را نباید فراموش کنیم که ابزارهای برقی نظیر اره‌برقی طبیعتاً خطرناک هستند؛ پس باید قبل از استفاده از آن برخی نکات را رعایت کرد.

حتماً در هنگام استفاده از این ابزار ماسک، کلاه و دستکش کار را فراموش نکنید و اگر مقداری عصبی هستید به‌هیچ‌عنوان از اره‌برقی یا بنزینی استفاده نکنید. همچنین در کنار این موارد حتماً دفترچه راهنما دستگاه را قبل از انجام کار مطالعه کنید و همواره مراحل استفاده از این دستگاه را با دقت بررسی کنید. ازآنجایی‌که اره‌برقی وسیله‌ای نسبتاً سنگین است، حتماً در هنگام خرید این دستگاه از بررسی به وزن آن غافل نشوید.

از اینکه سایت ویترین نت را برای آشنایی با بهترین برند اره موتوری انتخاب کردید، بسیار سپاسگزاریم و پیشنهاد می‌کنیم در جهت تکمیل‌تر شدن این مقاله تجربیات خود را درزمینه نحوه استفاده از این دستگاه با ایمنی بیشتر با ما به اشتراک بگذارید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *