کسب در‌آمد با روغن گیری خوراکی در منزل

زمان مطالعه: 5 دقیقه

برای شروع هر کسب و کاری نیازمند به آگاهی لازم در رابطه با بازار کار آن هستیم. یکی از مشاغل پر سود و کم درد سر گروه کسب و کار های خانگی هستند. در این مطلب به مطالعه بازار تولید روغن های خوراکی می پردازیم.
شما با استفاده از یک دستگاه روغن گیری می توانید روغن انواع دانه های خام را تولید کنید. سبوس برنج، انواع جوانه گندم، دانه ذرت، کنجد سیاه، دانه آفتابگردان، تخم کتان، کدو، کلزا، پودر نارگیل، بادام تلخ و شیرین، فندق، پسته، گردو، خشخاش، آرگان، کرچک، زیره، خردل، شاه دانه، رازیانه، انواع هسته انار، هسته انگور مواردی هستند که می توانید از آن ها روغن تولید کنید.
در حال حاضر تمامی این محصولات در بازار تولید روغن خوراکی به فروش می رسند. شما به عنوان یک فرد تازه کار برای شروع یک کسب و کار نوپا نگرانی هایی در رابطه با آینده شغلی خود دارید. این موضوع کاملا واضح و قابل درک است. خبر خوب برای شما میزان باور نکردنی تقاضای این محصولات نسبت به عرضه آن است.

 

کسب در‌آمد با روغن گیری خوراکی در منزل

 

میزان تقاضا در بازار تولید روغن خوراکی

اغلب مشتریان ازاین  روغن ها برای مصارف خانگی مثل پخت و پز استفاده می کنند. در واقع با جایگزین کردن این محصولات به جای تولیدات صنعتی و شیمیایی تلاش در حفظ سلامت خود و اعضا خانواده دارند. مسلما شکل صنعتی و شرکتی این روغن ها در بازار تولید روغن های خوراکی چندان مورد اعتماد واقع نشده است.
مدتی است که بازار تولید روغن های خوراکی رونق گرفته و تولید کننده توانسته است رضایت مشریان را جلب کند. چرا که خریداران از سلامت و کیفیت محصولات تولیدی داخلی اطمینان بیشتری دارند. اما جای تاسف است که هنوز بخش واردات این محصول به دلیل عدم پاسخگویی صد درصدی به نیاز بازار پا به پای تولیدات داخلی فعالیت می کند.
در نتیجه می توانید در رابطه با فروش محصولات خود اطمینان خاطر داشته باشید. چرخه عرضه و تقاضای بازار تولید روغن های خوراکی با ورود تولید کنندگان داخلی هرچند به شکل خانگی و کوچک روند بهتری را طی می کند. این کسب و کار پرسود می تواند چشم اندازی روشن داشته باشد. در صورتی که محصولات خود را با تضمین کیفیت بفروش برسانید مسلما در آینده می توانید آن را توسعه دهید.

 

کسب در‌آمد با روغن گیری در منزل

 

تولیدات خود را چگونه عرضه کنم؟

تولیدات شما میبایست توانایی رقابت با دیگر محصولات موجود در بازار را داشته باشد. با رعایت یک سری فاکتور های مشخص می توانید به راحتی جایگاه خود را در بازار تولید روغن های خوراکی پیدا کنید. برای شما چند نمونه از این مشخصه ها را بیان می کنیم.
اولین و مهترین مسئله کیفیت و سلامت تولیدات شماست. مواد اولیه مرغوب، استفاده از دستگاه های بروز و کار آمد تضمین کننده کیفیت تولیدات شما خواهد بود. در درجه دوم، اهمیت شکل معرفی محصولات را فراموش نکنید. شکل ظاهری بسته بندی محصولات شده در جلب توجه مشتری و رقابت با محصولات دیگر تولید کنندگان موثر است.
ویژگی های ظاهری بسته بندی تولیدات شما در بازار تولید روغن های خوراکی حایز اهمیت است. خود شما زمانی که تصمیم به خرید یک محصول جدید دارید که نام آشنا نیست، بر چه اساسی مسمم به خرید آن خواهید شد؟ مسلما وقتی که محصول در بسته بندی قرار دارد اولین فاکتور برای تصمیم گیری تمیزی بسته بندی و زیبایی آن است.
در واقع در اولین تجربه خرید، مشتری از کیفیت محصول اطمینان ندارد و جذب بسته بندی شکیل و تمیز آن می شود. این موضوع را در نظر داشته باشید. در مرحله آخر نحوه بازار یابی و ارتباط با مشتریان اولیه تولیدات شما، یعنی واسطه های فروش است.
میبایست نحوه برقرای ارتباط و جلب رضایت این افراد را بدانید. برای این کار اگر از مهارت لازم برخوردار نیستید، می توانید افرادی را برای بازار یابی و جذب مشتری استخدام کنید. با رعایت این موارد می توانید به بازار تولید روغن های خوراکی ورود پیدا کنید.

 

کسب در‌آمد با تولید روغن خوراکی در منزل

 

مشتریان من چه کسانی هستند؟

رستوران ها

بخشی از تولیدات خود را می توانید به صورت عمده و یا وزنی به فروش برسانید. در این صورت برای حجم زیادی از تولیدات خود نیاز به صرف هزینه های بسته بندی نخواهید داشت. در نتیجه سود بیشتری را از این فرشو به دست می آورید. برای مثال رستوران ها از انواع این روغن ها در طبخ و تهیه غذاها، سالاد ها و درسر ها استفاده می کنند. در نتیجه یکی از مشتریان شما خواهند بود.

هتل ها

در لیست اقدامات خدماتی اکثر هتل ها ارائه وعده های غذایی بسیار حایز اهمیت است. در نتیجه هتلداران تمایل به جلب رضایت مشتریان خود دارند. به همین جهت از تازه ترین و مرغوب ترین مواد اولیه برای تهیه غذا استفاده خواهند کرد. مسلما از تولیدات روغن خوراکی خانگی استقبال می کنند.

کیترینگ های غذا

حجم بالای فروش تولیدات شما در بازار تولید روغن های خوراکی به کیترینگ های غذا مرتبط است. روزانه حجم سفارشات بسیاری از طرف این دفاتر طبخ و توزیع می شود. خیلی بیشتر از رستوران ها و هتل ها، چرا که موضوع ظرفیت پذیرایی در این دفاتر مطرح نیست. یکی از مشتریان شما این افراد هستند.

فروشگاه های زنجیره ای و سوپر مارکت ها

تولیدات خود را در بطری های کوچک و کم وزن بسته بندی کنید. مسلما در صورت رعایت اصول بهداشت و کیفیت تولیدات، می توانید به واسطه فروشگاه های زنجیره ای محصولات خود را به فروش برسانید. سوپر مارکت ها را در هر منطقه و خیابان در نظر داشته باشید. بخش زیادی از فروش شما به واسطه همین مغازه ها خواهد بود.

خانم های خانه دار

خانم های خانه دار مشتریان بعدی شما هستند. می توانید با مراجعه به پارک های بانوان، باشگاه ها، مراکز آموزشی و از این قبیل مکان های تجمعه بانوان محصولات خود را بفروشید. اطمینان داشته باشید که در صورت رضایت مشتریان، سفارشات زیادی دریافت خواهید کرد.

 

روغن گیری خوراکی در منزل

 

جمع بندی

شما با استفاده از یک دستگاه روغن گیری می توانید روغن انواع دانه های خام را تولید کنید. در رابطه با فروش محصولات خود اطمینان خاطر داشته باشید. چرخه عرضه و تقاضای بازار تولید روغن های خوراکی با ورود تولید کنندگان داخلی هرچند به شکل خانگی و کوچک روند بهتری را طی می کند.
محصولات خود را به صورت عمده و یا بسته بندی با رعایت کیفیت و سلامت در تولید، می توانید به رستوران ها، هتل ها، کیترینگ های غذا، فروشگاه ها، سوپر مارکت ها و خانم های خانه دار بفروشید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *