راهنمای خرید اسکرابر

خرید اسکرابر
زمان مطالعه: 3 دقیقه

در گذشته نه چندان دور برای شست وشو زمین های ورزشی، تلارها و… از تی استفاده می‌کردند. اما امروزه با وجود دستگاهی به نام اسکرابر دیگر این روش قدیمی وجود ندارد. برای شست وشو زمین های وسیع و بزرگ از دستگاه اسکرابر استفاده می‌کنند.در بسیاری از شرکت هایی که اقدام به فروش این دستگاه می‌کنند، راهنمایای خریدی را در اختیار شما قرار می‌دهند. شما می‌توانید هر سوالی در زمینه خرید اسکرابر دارید از آنان بپرسید. ما در این مقاله اطلاعاتی در مورد خرید اسکرابر در اختیار شما قرار می‌دهیم. امید واریم برای شما سودمند باشد.

اسکرابر چیست و چه کاربردی دارد؟

شاید برای بسیاری از شما سوال باشد که اسکرابر چیست و چه کاربردی در زندگی روزمره شما دارد؟ اسکرابر ابزاری حرفه ای و صنعتی است که، از آن برای شست‌وشو و خشک کردن زمین استفاده می‌شود. از این دستگاه بیشتر برای نظافت بیمارستان ها، کارخانه جات، تالار ها و… استفاده می‌شود.همانطور که مطلع هستید نظافت برای همه مان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار استاز این رو مکان های زیادی وجود دارد که وسعت زیادی دارد. شست وشو و نظافت این مکان ها زمان بسیاری زیادی میبرد و باید انرزی زیادی برای نظافت آن صرف شود.  از این رو متخصصان در پی تولید دستگاهی شدند که این کار را برای مان راحت تر کنند. از این رو اقدام به تولید اسکرابر کردند. دستگاهی مجهز که امروزه در زندگی مان بسیار پر کاربرد شده است و افراد زیادی قصد خرید اسکرابر را دارند.

انواع اسکرابر

انواع اسکرابرشما برای خرید اسکرابر در ابتدا لازم است با انواع آن اشنا شوید و سپس از بین انواع این اسکرابر ها دستگاه مورد نیاز خود را انتخاب فرمایید.اسکرابرهای دستی: این نوع اسکرابر نسبت به بقیه انواع از متنوع تری برخوردار است. این نوع اسکرابر نسبتا کوچک است اما از قدرت بالایی برخوردار است. همچنین از این نوع اسکرابر برای نظافت محیط های کوچک تر استفده می‌کنند. اسکرابر سنتی نسبت به سایر اسکرابر ها از وزن کمتری برخودار است و به راحتی قابل حمل است.اسکرابر سر نشین دار: این نوع اسکرابرها شبیه ماشین ها هستند و فردی پشت آن می‌نشیند؛ و اقدام به کار بر روی آن می‌کنند. کار با این اسکرابر بسیار ساده است و این دستگاه می‌تواند زمین های وسیع را نظافت کند.اسکرابر اتوماتیک: اسکرابرهای اتوماتیک به دو صورت هستند. مورد اول به گونه ای است که فرد پشت دستگاه می‌ایستد و آن را جابه جا می‌کند. این نوع اسکرابر برای استفاده روزانه بسیار مناسب می باشد. نوع دوم به گونه ای است که به شکل اتوماتیک دستکاه توسط موتور هایی که روی آن سوار شده است حرکت می‌کند.کار با این دستگاه بسیار اسان است و نیاز به اموزش خاصی ندارد. بنابراین شما می‌توانید با اموزش های اولیه و ساده اقدام به کار با این دستگاه کنید.

برخی از محصولات مرتبط در ویترین‌نت

مزایا استفاده از اسکرابر

  • روشی آسان برای شست وشو
  • صرفه جویی در استفاده از اب و موارد شوینده
  • کارایی بسیار آسان
  • قابلیت استفاده بر روی سطوح مختلف
  • استفاده از انرژی کمتر در مقایسه با نحوه شست وشو سنتی

چگونه از اسکرابرها محافظت کنید؟

شرایط نگهداری و محافظت ار اسکرابرها کار سختی نیست. اما توجه داشته باشید که این دستگاه همچون سایر دستگاه ها نیازمند سرویس کاری مناسبی دارند. و بعد از مدتی باید سرویسکاری شوند. فیلترهایی که در این سکرابر وجود دارد نیز باید بعد از مدتی تمیز شوند.مخزن اب و مورد شوینده نیز باید هر چند وقت یک بار تمیز و شسته شوند.  توجه داشته باشید که دستگاه های اسکرابری که دارای باتری هستند نیز بعد از مدتی باید شارژ شوند تا مشکلی برای دستگاه پیش نیاید.

اسکرابر مخصوص بیمارستان

همانطور که گفتیم در مکان های مختلف از اسکرابرهای مخصوص استفاده می‌کنیم. در بیمارستان ها نیز از اسکرابرهای مخصوصی استفاده می‌شود این اسکرابرها دارای ویژگی های زیادی هستند که در ادامه به برخی از این ویژگی ها می‌پردازیم. یکی از مهم ترین ویژگی این اسکرابرها کم صدا بودن آنها است.همانطور که می‌دانید در بیمارستان باید از دستگاه هایی استفاده شود که صدای آن حداقل باشد و برای بیماران دردسر ایجاد نکند و باعث مزاحمت انان نشود. بنابراین وجود این دستگاه که صدای کمی دارد بسیار معثر است. از دیگر ویژگی های این دستگاه ها ضد باکتری بودن آن است. این دستگاه باکتری ها و میکروب های روی سطح را از بین می‌برد و برای مدتی زمین را از هر نوع آلودگی پاک می‌دارد.کلام اخردستگاهی که امروزه جایگزین روش های سنتی نظافت شده است. دستگاه اسکرابر مزایای بسیار زیادی دارد به همین دلیل است که خرید اسکرابر روز به روز در حال افزایش است. تولید کنندگان این دستگاه همه روزه در تلاش هستند تا مزیت های بیشتری به ان بیفزایند. در تلاش بودیم تا بتوانیم توسط این مقاله اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید تا در جهت بهتر شدن مقالات خود از نظرات شما بهره بگیریم.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *