خدمات عکاسی و تهیه محتوا در ویترین نت

زمان مطالعه: 3 دقیقه

انتخاب و خرید دستگاه‌های مختلف صنعتی مخصوصا در حوزه‌های صنایع غذایی، بسته‌بندی، کشاورزی و باغبانی کار چندان راحتی نیست. نه‌فقط شکل‌وشمایل که در بسیاری موارد حتی کارایی‌ و عملکرد این دستگاه‌ها به‌شدت به همدیگر نزدیک است و یک انتخاب اشتباه هم می‌تواند بهره‌وری مشتری را کاهش داده و سبب نارضایتی احتمالی او شود و هم مصرف انرژی برق یا سوخت‌هایی مثل بنزین را برای او بالا می‌برد. فرقی نمی‌کند دستگاه مورد نظر مشتری شما یک سمپاش و چوب‌خرد کن باشد یا دستگاه بسته‌بندی و خمیرگیر و مخلوط‌کن، هر مدل و برندی از این تجهیزات صنعتی راندمان کاری مختص به خودشان را دارند و برای موارد مختلفی به‌کار گرفته می‌شوند که می‌تواند صنعتی یا نیمه‌صنعتی باشد. مهم است که مشتری شما موقع ثبت سفارش خود بتواند به‌خوبی تشخیص بدهد که برای کارگاه یا فروشگاه او کدام دستگاه با چه قدرت موتور و ظرفیت خروجی و البته مصرف انرژی‌ای مناسب‌تر خواهد بود. برای همین هم هست که کارشناسان ویترین نت و تیم تولید محتوای این پلتفرم کار عکاسی و فیلم‌برداری از دستگاه‌های تامین‌کننده‌های مختلف را به‌صورت کاملا تخصصی و با بهترین تجهیزات Commercial Photography انجام می‌دهند.

 

اهمیت به‌تصور کشیدن عملکرد دستگاه‌ها و تجهیزات

ارائه اطلاعات دست‌اول و تخصصی‌ درباره ماشین‌آلات

چه در محتوای متنی و توضیحات مربوط به محصولات شما و چه در عکس‌ها و فیلم‌های گرفته شده از آن‌ها، باید عملکرد دستگاه‌ها و تجهیزات و نحوه کارکردن آن‌ها و همچنین قطعات جانبی ماشین‌آلات صنعتی که تامین یا تولید می‌کنید، به‌صورت شفاف برای مشتری شرح داده شده یا به‌تصویر کشیده شده باشد. مهم است که در فیلم‌ها و عکس‌ها و حتی متن‌های توضیحی ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی مراحل کار هر دستگاه کاملا مستند شده باشد و عملکرد داخلی ماشین‌آلات مربوطه و نحوه کار با آن برای مصرف‌کننده شرح داده شود. محتوای متنی یا عکس‌های دستگاه‌های شما باید برای خریدار مشخص کنند که چه میزان حجم کاری را می‌توانند با آن‌ها انجام بدهند و آیا توان کارکردن تمام‌وقت را خواهند داشت یا خیر. مثلا در مورد دستگاه‌های دوخت یا شرینک باید به‌صراحت برای مشتری توضیح بدهید که این دستگاه چه نوع دوختی و با چه عرضی و بر روی چه نوع پلاستیک با چه ضخامتی می‌زند. یا یک دستگاه سمپاش برای استفاده در چه میزان مساحت زراعی یا باغ مناسب است و تا چه ارتفاعیو با چه عرضی کار پاشش را برای شما انجام می‌دهد.

درواقع این محتوای متنی یا فیلم و عکس باید اطلاعات دست‌اول و تخصصی‌ درباره ماشین‌آلات و دستگاه در اختیار خریداران شما بگذارد و امکان مقایسه فنی برای تمام دستگاه‌ها و تجهیزات مشابه و هم‌رده را هم برای آن‌ها فراهم کند. این دقیقا همان کاری است که ویترین نت و کارشناسان آن برای تامین‌کننده‌ها انجام می‌دهند و با دریافت بازخورد از مشتریان و بر اساس نیازسنجی‌های مدام و به‌روز و ارائه محتوا و عکس و فیلم همراه با جزییات، به‌ آن‌ها در انتخاب یک دستگاه مناسب برای کسب‌وکارشان کمک می‌کنند.

 

تمرکز بر روی جزییات دستگاه‌ها و تجهیزات

ثبت عکس بر روی سایت یا اینستاگرام

خدمات عکاسی توسط ویترین نت برای تمامی کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی و تامین‌کننده‌های دستگاه‌ها و تجهیزات صنعتی  در سراسر کشور انجام می‌شود و یک تیم حرفه‌ای با حضور در محل شما تصاویر اختصاصی از ماشین‌آلات و تجهیزاتی که تولید یا تامین می‌کنید، برای درج بر روی سایت یا اینستاگرام و هر شبکه اجتماعی دیگری ثبت می‌کند. ویترین نت دارای نشان ملی سامان‌دهی است و در خدمات عکاسی و فیلمبردای خود یک دستگاه صنعتی را از زاوایای مختلف و متعدد به تصویر می‌کشد تا عملکرد یا چیستی دستگاه به‌خوبی برای بیننده که همان خریدار است، روشن شود. در این عکاسی‌ها تمرکز ویژه‌ای بر روی جزییات دستگاه‌ها و تجهیزات صنعتی و فرآیند کار آن‌ها وجود دارد تا دقیقاً تمام توضیحاتی را که خریدار مربوطه برای تصمیم‌گیری درباره خرید دستگاه به آن‌ها نیاز دارد، در اخیتار او گذاشته شود و برداشت غلط از دستگاه یه خرید اشتباه و نارضایتی برای او رقم نزند.

فراموش نکنید که یک عکس فاقد کیفیت می‌تواند به‌راحتی مشتری‌های شما را از خرید دستگاه منصرف کند و به آن‌ها این احساس را انتقال بدهد که احتمالا عملکرد و کارایی دستگاه هم به اندازه رزولوشن پایین تصویر آن بی‌کیفیت خواهد بود! و برعکس یک عکس حرفه‌ای صنعتی و تبلیغاتی از تجهیزات می‌تواند تضمین‌کننده ادامه همکاری مشتری با شما باشد و برتری رقابتی تجارت شما محسوب شود تا سودآوری کسب‌وکار شما را تثبیت کند.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *