۳ نکته قبل از خرید دستگاه‌ روغن گیر

روغنگیر
زمان مطالعه: 2 دقیقه

روغن‌گیری در بهترین حالت خود به طور کلی با دو روش پرس سرد و پرس گرم انجام می‌شود که در حال حاضر دستگاه‌های پرس سرد مورد تایید کارشناسان این بخش به حساب می‌آیند، چرا که با توجه به تحقیقات انجام شده روش پرس سرد خاصیت دانه‌ها را بهتر حفظ کرده و روغن سالم‌تری به شما می‌دهد. روغن هایی که از این روش تولید می‌شوند به روغن بکر نیز معروف هستند.در روغن گیری با دستگا‌های پرس گرم برای بهره برداری از دستگاه یک مرحله بیشتر از دستگا‌های پرس سرد باید انجام شود، در این نوع قبل از ورود دانه‌ها به روغن‌گیر دانه‌ها باید گرم شوند و سپس محله روغن‌گیری آغاز میشود.در ادامه به نکاتی که قبل از خرید دستگاه باید به آن توجه کنید اشاره خواهیم کرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:
  1. ظرفیت دستگاه:

ظرفیت دستگاه‌های روغن‌گیری از 4 کیلوگرم ورودی الی 140 کیلوگرم ورودی متغیر است و البته که باید به این موضوع دقت داشت که میزان خروجی دستگاه به میزان ورودی مستقیما مربوط نمیشود و به نوع دانه‌‌‌‌ای که قصد روغن گیری آن را دارید مربوط میشود، بنابراین میزان ورودی دستگاه همیشه ثابت بوده و میزان خروجی به نوع دانه‌ی مورد نظر بستگی دارد.توجه داشته باشید که در این نوع دستگاه‌ها هر نوع دانه‌ای به غیر از دانه زیتون را روغن‌گیری میکند، روغن‌گیری دانه‌ای مانند زیتون نیازمند دستگاه‌های تخصصی خود میباشد.

برخی از محصولات مرتبط در ویترین‌نت
  1. موتور:

موتور دستگاه‌ها اینورتر میباشند و سرعت موتور به شکل دستی کم یا زیاد میشود.موتور دستگاه‌های روغن‌گیری در 3 نوع ایرانی، چینی و اروپایی در بازار موجود میباشد، کیفیت هر کدام از دستگاه‌ها ارتباط مستقیم با مدت زمان استفاده از دستگاه در طولانی مدت دارد.

  1. جنس ماردون:

عمل استخراج در دستگاه روغن گیری توسط ماردون انجام می شود، به علت زاویه های پیچ که این وسیله دارد، دانه های روغنی را به سمت جلو میبرد و به حرکت در می آورد. همین امر باعث میشود تا ماردون در استخراج روغن نقش بسزایی داشته باشد.اندازه قطر ماردون دستگاه‌ها در سایز های مختلف بسته به نوع نیاز متقاضی انتخاب و خریداری میشود.ماردون‌ها در نوع استیل و آهنی تولید میشوند و تفاوت بین این نوع را مزه روغن در بلند مدت نشان میدهد که تفاوت طعم و مزه در طولانی مدت در ماردون های آهنی قابل توجه خواهد بود. دستگاه‌های روغن‌گیری در دو نوع خانگی و کارخانه‌ای در وبسایت ویترین‌نت به فروش میرسد. قابل توجه است که قبل از خرید دستگاه مورد نظر با کارشناسان ویترین‌نت مشورت کنید و از تخصص کاری آنها برای انتخاب هرچه بهتر دستگاه استفاده لازم را ببرید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *