۳ نکته قبل از خرید دستگاه‌ خمیرگیر

خمیرگیر
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در این مقاله سعی داریم تا در رابطه با نکات مهمی که قبل از خرید دستگاه‌های خمیرگیر باید به آن توجه کنید، صحبت کنیم.دستگاه خمیرگیر از نظر ظاهری کم و بیش به میکسر های کاسه ای شباهت دارد. اگرچه در کارایی و ساختار چرخش شاخک ها و زاویه قرارگیری‌اش با میکسر ها تفاوت دارند. خمیرگیرها همانطور که از اسمشان پیداست وظیفه خمیرگیری برای رستوران ها و قنادی ها را دارند. تفاوت عمده ای که میتوان بین خمیرگیر ها و میکسر ها بخصوص میکسر های اسپیرال مثال زد، شکل چرخش شاخک است که در میکسر های کاسه دار یا اسپیرال حرکتی دایره‌ای حول مرکز ظرف استو در خمیرگیر ها هم زدن با زاویه نسب به مرکز مخزن خمیر انجام میشود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

جنس بدنه

جنس بدنه‌ی دستگاه‌های خمیرگیر آهنی هستند، و از استحکام بالایی برخوردارند تا در طولانی مدت به بدنه و کیفیت مواد در حیت آماده سازی آسیبی وارد نشود. قسمت های مهم دیگری در دستگاه‌ها وجود دارند که از نظر جنس در انتخاب صحیح باید به آن توجه کنیم،‌ مانند:

  • پاتیل

  • شاخک

پاتیل‌ها از جنس استیل تولید میشوند و در حجم‌های مختلفی به فروش میرسند، شاخک‌ها در دو نوع استیل و آلومینیوم تولید میشوند، و بسته به نیاز شما و نوع موادی که قصد خمیرگیری آن را دارید، تفاوت بین شاخک های آلومینیوم و استیل در طول عمر آنها میباشد که شاخک استیل معمولا طول عمر بالای 10 سال و شاخک های آبکاری استیل عمر بالای 5 سال دارند.

برخی از محصولات مرتبط در ویترین‌نت

ظرفیت دستگاه

ظرفیت دستگاه‌های خمیرگیر از 3 کیلوگرم تا ۴۰۰ کیلوگرم متغیرند و به کاربرد شما از محصول وابسته است. نکته قابل توجه در این بین آن است که ظرفیت دستگاه خریداری شده هرچقدر هم که باشد در حین استفاده باید حداقل ۷۵٪ پاتیل دستگاه از مواد پر شده باشد تا دستگاه بتواند به صورت صحیح خمیر را آماده کند.میکسر هایی که برای قنادی ها پیشنهاد میشوند عموما از خمیرگیر های نانوایی و رستورانی ظرفیت کمتری دارند.

قدرت موتور

قدرت موتور دستگاه‌های خمیرگیر با توجه به نوع نیاز مشتریان قابل ارتقا هستند و با توجه به آن سفارشی سازی میشوند.این ها تنها بخشی از موارد قابل توجهی هستند که در انتخاب صحیح دستگاه‌ها باید به آن توجه کنیم، نوع دستگاهی که خریداری میشود بسته به نیاز متقاضیان خمیرگیر متفاوت است که در ظرفیت های مختلفی در وبسایت ویترین نت به فروش میرسد، پیشنهاد میشود قبل از خرید با مشاوران ویترین‌نت در ارتباط باشید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *