{کتگوری محصولات} دستگاه جاروبرقی آب و خاک

زمان مطالعه: 5 دقیقه

همان طور که می‌دانید، از تجهیزات نظافت صنعتی معمولا برای پاکسازی محیط‌های کاری و صنعتی استفاده می‌شود. انواع مختلف آلودگی می‌تواند یک محیط کاری را کثیف کند، از این رو این تجهیزات در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند تا بتوانند کلیه امور تمیزکاری را انجام دهند. یکی از این دستگاه‌ها که بدون شک نوع خانگی آن را مشاهده کرده‌اید، دستگاه جاروبرقی آب و خاک نام دارد. اما این دستگاه دقیقا چه کاری انجام می‌دهد و چه انواعی دارد؟ با ویترین نت تا انتها همراه باشید.

 

دستگاه جاروبرقی آب و خاک

جاروبرقی‌ها به منظور جمع‌آوری ذرات و آلودگی‌ها از سطوح مختلف اختراع شده‌اند. از طرف دیگر با گسترش صنایع و کارخانجات، جاروبرقی‌های معمولی دیگر پاسخگوی نیاز صنعت نبودند. بنابراین ناتوانی جاروبرقی‌های معمولی از پاک کردن آلودگی‌های سرسخت و مایعات از روی زمین، موجب تولید جاروبرقی‌های آب و خاک شد.

اما اصلا این نوع جاروبرقی‌ها دقیقا چه کاربردی دارند و چرا باید مورد استفاده قرار بگیرند؟ همچنین قیمت جاروبرقی آب و خاک به چه عواملی بستگی دارد؟ یا اصلا در خرید دستگاه جاروبرقی آب و خاک چه نکاتی را حتما بایستی رعایت کنید؟ با ما تا انتها همراه باشید تا هر آنچه که باید در رابطه با این دستگاه‌ها بدانید را خدمتتان بیان کنیم.

دستگاه جاروبرقی آب و خاک چیست؟

جاروبرقی پلاس وینسنت +FZFC7625 یک ابزار قدرتمند برای پاک کردن آلودگی‌ها است. تفاوت عمده این دستگاه با جاروبرقی‌های خانگی، در قدرت مکش مایعات بدون آسیب دیدن جاروبرقی است.

این نوع جاروبرقی برای نظافت فضاهای مسکونی، تجاری، کارخانجات و مراکز درمانی بهینه شده است. ساختار بدنه و قدرت موتور جاروبرقی آب و خاک به گونه‌ای است که قابلیت مکش و جداسازی مایعات و جامدات در حجم بالا را دارد.

همچنین همان طور که گفتم، به سبب طراحی ویژه این نوع دستگاه‌ها، امکان پاکسازی لکه‌های چربی، گرد و خاک، قطعات ریز و درشت و حتی مایعات نیز وجود دارد و به راحتی می‌توانید محیط کاری تمیز و عاری از هر گونه آلودگی داشته باشید.

طرز کار جاروبرقی آب و خاک:

طرز کار جاروبرقی آب و خاک تفاوت چندانی با جاروبرقی‌های معمولی نداشته و تنها طراحی و ساختار آن‌ها با هم متفاوت است.

تقریبا اکثریت دستگاه‌های جاروبرقی آب و خاک دو مخزن جداگانه برای آلاینده‌های خشک و مرطوب دارند که به وسیله پمپ مکش و از طریق خرطومی، آلاینده‌های پودری یا مایع به داخل مخزن جمع آوری می‌شوند.

برای جاروبرقی‌هایی که دارای فیلتر کارتریجی نباشند، می‌توانید آلاینده‌های خشک و مرطوب را با هم به داخل مخزن جذب کنید. در غیر این صورت، دستگاه حتما دارای سری مخصوص جمع آوری آلاینده‌های خشک و سری برای جمع آوری مایعات خواهد بود که شما باید برای جمع آوری مایعات فیلتر کارتریجی را تعویض کنید.

تخلیه مخزن دستگاه از طریق خرطوم مخصوص تعبیه شده انجام می‌گیرد. بعد از این که کار پاکسازی شما تمام شد، حتما باید عمل تخلیه مخزن صورت گیرد، مخصوصا اگر اقدام به جمع آوری مایعات کرده باشید.

در صورتی که مدل دستگاه جاروبرقی شما دارای خرطوم تخلیه نیست، باید مخزن را تخلیه و شستشو نمایید.

انواع دستگاه جاروبرقی آب و خاک:

دستگاه جاروبرقی آب و خاک به دلیل این که در محیط‌های صنعتی مختلفی مثل بیمارستان، هتل، کارخانجات صنعتی، مدارس، سالن‌های کنفرانس و … مورد استفاده قرار می‌گیرند و کاربرد دارند، در انواع مختلفی تولید می‌شوند.

این جاروبرقی‌ها از نظر نوع کاربرد در دو دسته صنعتی و نیمه صنعتی دسته‎بندی می‌شوند. (البته دسته بندی‌های متفاوتی برای جاروبرقی آب و خاک تعریف شده، اما دسته‌بندی شناخته شده در بازار به این گونه است)

  • جارو برقی آب و خاک صنعتی

این نوع از جاروبرقی آب و خاک با در نظر گرفتن نیاز صنایع و کارخانجات بهینه شده است. جاروبرقی صنعتی در انواع مدل‌ها تولید می‌شود که هرکدام مناسب استفاده در اماکن یا کارخانجات خاصی هستند.

دلیل این تنوع در جاروبرقی آب و خاک صنعتی، تفاوت آلودگی‌ها در صنایع مختلف است. انواع جاروبرقی‌های صنعتی در تعداد موتور، ظرفیت محفظه، توان موتور و فیلترهای با یکدیگر تفاوت دارند.

استفاده از جاروبرقی آب و خاک صنعتی بسیار آسان بوده و نیاز به آموزش خاصی نیست.

برخی از ویژگی‌های این نوع جارو برقی آب و خاک عبارتند از:

  1. سرعت عملکرد بالا
  2. کنترل آسان
  3. فیلتراسیون قوی
  4. صرفه جویی در هزینه و وقت
  5. طول عمر بالا
  • جاروبرقی نیمه صنعتی

جاروبرقی‌های نیمه صنعتی همانند جاروبرقی‌های صنعتی، عموما دارای موتورهای پرقدرت هستند. تنها تفاوت این نوع از جاروبرقی با جاروبرقی‌های صنعتی، در اندازه مخزنی است که دارند، به طوری که مخزن جاروبرقی آب و خاک نیمه صنعتی نسبت به نوع صنعتی کوچک‌تر طراحی می‌شود.

جاروبرقی آب و خاک نیمه صنعتی بسیار کم صدا بوده و بهترین گزینه برای استفاده در هتل‌ها، مساجد، رستوران‌ها و … به حساب می‌آید.

کاربردهای دستگاه جاروبرقی آب و خاک:

جاروبرقی آب و خاک یک جاروبرقی همه‌کاره است. این جاروبرقی صنعتی می‌تواند تمامی سطوح محیط‌های خانگی و صنعتی را تمیز کند تا آلودگی‌های محیط موجب کاهش سطح راندمان و کارایی دستگاه‌ها و از همه مهم‌تر نیروی انسانی فعال نشوند.

اما برخی از مهم‌ترین کاربردهای دستگاه جارو برقی آب و خاک را می‌توان این گونه بیان کرد:

  • نظافت کف سالن‌های کارخانجات و واحدهای تولیدی
  • جمع آوری زباله و گرد و غبار از روی فرش، موکت و پرده
  • جمع آوری خاکستر، خرده چوب و گرد و غبار شومینه
  • برف‌روبی ورودی اماکن تجاری و مسکونی
  • تمیز کردن داخل لوله‌های نفتی با نازل‌های مخصوص
  • جداسازی و بازگرداندن مواد قابل استفاده جامد به چرخه تولید
  • مکش ذرات خطرناک و حساسیت‌زا در محیط‌های صنعتی
  • جمع‌آوری تراشه‌های پلاستیکی و محلول‌های شیمیایی از دستگاه‌های خط تولید کارخانجات
  • جمع‌آوری رطوبت موجود در سطوح سخت

مشخصات دستگاه جاروبرقی آب و خاک مناسب:

مشخصات بهترین جاروبرقی آب و خاک چیست؟ و یک جاروبرقی آب و خاک مطلوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ این‌ها سوالاتی هستند که بدون شک اگر به دنبال خرید دستگاه جاروبرقی آب و خاک باشید، با آن‌ها مواجه شدید.

به دلیل این که دستگاه‌های جاروبرقی آب و خاک در انواع مختلفی به تولید می‌رسند، بهتر است نسبت به مشخصات ایده‌آلی که باید داشته باشند، آشنا باشید تا بتوانید انتخاب درستی نمایید. برخی از مشخصات و ویژگی‌های یک جارو برقی آب و خاک مناسب و باکیفیت عبارتند از:

  1. جنس و حجم مخزن متناسب با صنعت مورد نظر
  2. شاسی و بدنه جاروبرقی از نوع سبک و مستحکم
  3. تطبیق پذیری بسیار بالا با امور نظافتی
  4. بالا بودن قدرت موتور وکیوم جاروبرقی
  5. نوع و کیفیت فیلتر مورد استفاده در جاروبرقی
  6. جا به جایی بسیار راحت به دلیل داشتن چرخ‌های روان
  7. منسجم بودن ابعاد جاروبرقی
  8. راحت بودن فرایند تخلیه مخزن جاروبرقی
  9. جنس و قطر خرطوم متناسب با زباله‌های صنعتی

قیمت جاروبرقی آب و خاک:

همانطور که می‌دانید، فاکتورهای زیادی در تعیین قیمت یک جاروبرقی آب و خاک دخالت دارند. از نوع برند گرفته تا لوازم جانبی موجود و گارانتی‌های مختلف؛ قیمت یک جاروبرقی خوب صنعتی را تعیین می‌کنند. همچنین به دلیل وجود تنوع بالا نمی‌توان برای هر نوعی قیمت ثابت و مشخصی تعیین کرد.

در ویترین نت انواع مختلفی از جاروبرقی‌های آب و خاک موجود است که در بالا مشاهده می‌کنید. هر کدام از این جاروبرقی‌ها به همراه قیمت، مشخصات فنی دقیق و هر آن چیزی که به هنگام خرید یک دستگاه نیاز دارید، درج شده‌اند.

شما با چند کلیک ساده در هر جای کشور عزیزمان که باشید، می‌توانید به راحتی اقدام به خرید دستگاه جاروبرقی آب و خاک در انواع و مدل‌های مختلف نمایید. همچنین امکان بهره‌مندی از مشاوره تخصصی رایگان نیز برای شما عزیزان فراهم است تا اگر در رابطه با محصول و یا نحوه خرید با پرسشی رو به رو شدید، از مشاورین زبده ما بپرسید.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *