نمونه‌های بین‌المللی ویترین نت چطور کار می‌کنند؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

ویترین نت یک فروشگاه تجارت الکترونیکی B2B است که حلقه ارتباطی بین تامین‌کنندگان و مصرف‌کنندگان عمده تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی است. طبعیتا این فروشگاه بزرگ اینترنتی نمونه‌های مشابه و همتایانی نیز در سطح بازار جهانی دارد که به‌واسطه آن‌ها یک تأمین‌کننده مواد مصرفی شامل لوازم اداری، لباس کار کارمندان و تجهیزات را به فروش می‌رساند که در تجارت دیگری مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما واقعا نمونه‌های بین‌المللی ویترین نت چطور کار می‌کنند؟

 

ویترین‌نت و نمونه‌ها یبین‌المللی یک فروشگاه تجارت الکترونیکی B2B

جایی برای خریدهای عمده با خیال تخت

به‌طور کلی در تمامی سایت‌های فروشگاه تجارت الکترونیکی B2B مشتریان محصولات عرضه شده را به صورت عمده خریداری می‌کنند و شرکت‌های سازنده و تامین‌کننده هم می‌توانند با هزینه کمتری نسبت به حمل‌و‌نقل سنتی بین‌المللی، محصولات را برای مشتریان خود ارسال کنند. در این سایت‌ها کاربرها می‌توانند به‌عنوان تامین‌کننده محصولات را به‌صورت جداگانه و در دسته‌بندی‌های مشخص و مجزا به‌صورت عمده خریداری کنند و در یک فروشگاه آنلاین شخصی و یا شرکت تجاری به‌فروش برسانند و کمترین هزینه عمده‌فروشی را برای هر محصول متحمل شوند. چنین سایت‌هایی دراصل یک بازار برای یک فرد تجاری یا شخص جهت خرید محصولات با قیمت عمده‌فروشی به‌طور مستقیم از تولید‌کنندگان هستند و برای خرید یک فرد عادی پیشنهاد نمی‌شوند.

از طریق چنین فروشگاه تجارت الکترونیکی، شرکت‌ها و فروشنده‌های سراسر دنیا می توانند سازنده و تامین‌کننده‌ای را انتخاب کنند و کالاهایی را ‌به‌صورت عمده از آن‌ها خریداری کرده و برای مشتریان خود ارسال کنند. به‌کمک این پلت‌فرم‌ها همچنین می‌توان کالاهای مختلفی را به خریداران عمده‌فروشی جهانی فروخت. این پلت‌فرم‌ها امکانی فراهم می‌کنند تا مشاغل بین‌المللی به یک سیستم تجارت الکترونیکی B2B جهانی دسترسی پیدا کنند. به عنوان مثال، فروشندگان آمازون که به دنبال خرید موجودی کارتابل خود هستند توانند تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان خود را در Alibaba پیدا کنند.

 

علی‌بابا شناخته‌شده‌ترین وب‌سایت فروش عمده در جهان!

در حقیقت احتمالا سایت علی‌بابا یکی از شناخته‌شده‌ترین نمونه‌های مشابه با سایت ویترین باشد. سایتی مثل علی‌بابا دارای مجموعه‌ای از دسته محصولات مختلف ازجمله پوشاک، منسوجات و لوازم جانبی و حتی ماشین‌آلات ، قطعات و ابزارهای صنعتی است. شما می‌توانید محصولات مورد نظر خود را با قیمت عمده از این سایت خریداری کنید و سپس در پلت‌فرم‌هایی مانند آمازون،eBay ، Shopify یا حتی اینستاگرام به‌فروش برسانید. بنابراین درست است که علی بابا و آمازون دو وب‌سایت بزرگ تجارت الکترونیک در جهان هستند اما تفاوت‌های جدی بین آن‌ها از دید یک کارآفرین وجود دارد. علی‌بابا یک فهرست عمده‌فروشی است که در آن مشاغل محصولات مورد نیاز خود را پیدا می‌کنند و آمازون ویترین فروشگاه آنلاین کسب‌و‌کارها برای فروش محصولاتشان است.

 

تامین‌کننده‌های محصولات غذایی و سایت‌های فروش عمده

وب‌سایت JJ Foods نیز نمونه‌ای از توزیع‌کنندگان عمده‌فروشی مواد غذایی است. این وب‌سایت محصولات غذایی اساسی را به رستوران‌ها و فست فودها می فروشد و سپس آن‌ها این محصولات را در قالب غذا و خوراکی با قیمت مشخص برای مشتریان سرو می‌کنند.

 

یک فهرست آنلاین فروش برای تولیدکنندگان

ویترین نت و نمونه‌های مشابه بین‌المللی نیز اساسا یک فهرست آنلاین برای تولیدکنندگان هستند که می‌توانید با آنها تماس بگیرید و از آن‌ها محصول بخرید. پس اکثر تأمین‌کنندگان این پلت‌فرم‌ها تولیدکننده هستند و بیشتر آن‌ها به حداقل سفارشات بالا برای پذیرش ارسال نیاز دارند. می‌توانید درباره قیمت، حداقل مقدار سفارش، گزینه های مختلف حمل‌و‌نقل و نحوه ارسال و حتی قیمت‌های نمونه با آن‌ها مذاکره کنید. به دلیل قیمت‌گذاری کمتر محصول در این پلت‌فرم‌ها، کارآفرینان می‌توانند سود بالاتری از محصولات فروخته شده کسب کنند.

پلت‌فرم‌های مذکور برای کارآفرینان باتجربه‌ای که می‌خواهند محصولات سفارشی خود را بفروشند، پایین‌ترین قیمت را ارائه می‌کنند که به شما امکان می‌دهد سود بیشتری ببرید. همچنین روی آن‌ها شما می‌توانید با استفاده از طرح‌های تخفیفی متنوع محصولات سفارشی خود را به فروش برسانید. وب‌‌سایت فروشی که نام‌برده شده به شما این امکان را هم می‌دهند که تأمین‌کنندگان معتبر را بر اساس نوع کالا، تعداد معاملات و زمان و نرخ و زمان پاسخ‌گویی به‌راحتی ارزیابی کنید.

سیستم‌های فروش عمده آنلاین تضمینی ارسال به‌موقع و باکیفیت

نکته مهم دیگر اینکه با فروش به‌واسطه این پلت‌فرم‌ها  شما می‌توانید کیفیت محصولات را قبل از ارسال به مشتری چک کنید و کنترل بیشتری هم بر بسته‌بندی و حمل‌و‌نقل محصولات خود پیدا می کنید و می‌توانید برای مشتری خود تجربه بهتری از خرید رقم بزنید. چنانچه کالاهایی که به‌واسطه این پلت‌فرم‌ها سفارش داده‌اید به موقع ارسال نشود یا کالایی که دریافت می‌کنید با مشخصات یا استانداردهای کیفیت مطابقت نداشته باشد، خدمات رایگان ارائه شده توسط آن‌ها شما را تحت پوشش قرار می‌دهد و بازپرداخت کامل مبلغ دریافتی از شما صورت می‌گیرد.

این صفحه را به اشتراک بگذار:
این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.
خریدار هستم

با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

استعلام قیمت
تامین‌کننده هستم

اطلاعات تماس و محصولات خود را ثبت کنید، بی واسطه با خریداران در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.

ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *